Alternativ behandling, erfaringer?

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Jeg skal til ei dame som driver med healing og naturmedisin på torsdag, for å se om ho kan hjelpe meg i forhold til at jeg har hatt sa tre ganger siden august. Jeg har ikke prøvd noen type alternativ behandling på mange mange år, og er usikker på hva jeg tror, men denne gangen er det min vanligvis så skeptiske mamma som mener at akkurat denne dama vet hva ho driver med. 

Hva tror dere? Er dette bortkastede penger, eller er det noen som har hatt gode erfaringer med forskjellige typer alternativ medisin? Vet at vi ikke kan slå alle typer behandling under en kam, men vil gjerne høre historier, positive eller negative! :)

Har ingen erfaring selv, men ble faktisk anbefalt å ta med guttungen til healer, av de på legekontoret mitt!! De hadde hatt flere pasienter med ulike typer plager som hadde blitt bedre/gode etter å ha besøkt en healer her i distriktet.
Mannen her nektet, så det ble ikke til at vi prøvde, men hadde ikke ting ordnet seg til nå, hadde jeg nok dratt i smug;)
Sånn egentlig tror jeg ikke noe på det, men er for å prøve alt, i stedet for å gi seg:)

LillianneLie skrev:
Har ingen erfaring selv, men ble faktisk anbefalt å ta med guttungen til healer, av de på legekontoret mitt!! De hadde hatt flere pasienter med ulike typer plager som hadde blitt bedre/gode etter å ha besøkt en healer her i distriktet.
Mannen her nektet, så det ble ikke til at vi prøvde, men hadde ikke ting ordnet seg til nå, hadde jeg nok dratt i smug;)
Sånn egentlig tror jeg ikke noe på det, men er for å prøve alt, i stedet for å gi seg:)

Enig i at man skal prøve alt, det er absolutt derfor jeg bestilte meg time, men litt skeptisk er jeg jo. Ganske kult at legekontoret anbefaler healer, trodde ikke de hadde lov til det, jeg! :)

Flere som har erfaringer?

Jeg vet om barn som blant annet har blitt kvitt en del plager i forbindelse med ørebetennelse og sånt i alternativ behandling.
Også folk som har følt seg mye bedre etter å gått til healer.
Mange mener jo at akupunktur er en form for "alternativ behandling" og det funker jo det :-)

Super erfaring med kinesolog og homøopeut

selv utdanner jeg meg til alternativ behandler (homeopat - osteopat - akupunktur etc) på hest, og lærer endel om og på mennesker også, og er overbevist om at dette er medisin som funker. det det handler om er jo kroppens eget selvhelberedelses-system, som ofte er i ubalanse og derfor kommer ulike plager. kroppen vår er jo i bunn og grunn skapt for å i veldig stor grad kunne helberede seg selv, naturmedisin hjelper netopp disse prosessene til å gjøre jobben sin :)
lykke til, håper du kommer til en behandler som kan jobben sin, da blir du nok frisk som en fisk :)

Jeg har og hatt positive erfaringer med alternativ medisin alà healing!
Om ikke annet så hjelper det deg og kroppen til å slappe av.

Jeg, på min side, ble gravid rett etter å ha vært ei uke i syden - dvs full og total avslapping og kvalitetstid med samboer - men man kan jo ikke dra til syden hver måned heller (I wish)!
Så jeg tror healing, for min del, hadde vært det nærmeste alternativet til ferie og sydenliv.

Jeg ville nå ihvertfall ha gitt det en sjanse! 

Har ingen erfaring selv, men ville absolutt  gitt det en sjanse viss jeg trodde det var en mulighet til at det kunne hjelpe meg.

Takk for tilbakemeldinger! Nå er jeg litt mer positiv! :) Hadde jeg kunne tatt en uke i syden som MaryLou akkurat nå, så hadde jeg kanskje valgt det, men nå drar jeg på naturterapi i dag. :) Gleder meg litt, blir jo spennende å se hva ho skal gjøre, og om det hjelper! :)

Back
Topp