B bls Glad i forumet 29 Jan 2006 #3 hehe, æ svarte akkurat på din trå å rett etter d så så æ at du hadde svart på min [:D]
X x1xmariii123 Andre møte med forumet 30 Jan 2006 #4 så d no æ å. :) kordan lage dåkker sånne fine pynta sie? min e jo bare trasi. ikke lenge igjen til termin nå....har du begynt å ordne klart?
så d no æ å. :) kordan lage dåkker sånne fine pynta sie? min e jo bare trasi. ikke lenge igjen til termin nå....har du begynt å ordne klart?
B bls Glad i forumet 30 Jan 2006 #5 d e bare å trykke på den, så kåmmer du opp på sia der man kan ordne sånn, å kordan du jør d dærfra, står d "oppskrift" på testforum.. har ordnet en del klart, klær til babisn å sånn, men stresse ikke helt enda, enn du da?
d e bare å trykke på den, så kåmmer du opp på sia der man kan ordne sånn, å kordan du jør d dærfra, står d "oppskrift" på testforum.. har ordnet en del klart, klær til babisn å sånn, men stresse ikke helt enda, enn du da?
X x1xmariii123 Andre møte med forumet 31 Jan 2006 #6 ok. får se om æ får pynta opp sia mi litt æ å. har det meste klart nå...noe småtterier igjen å kjøpe inn bare... det e no kos å ordne til
ok. får se om æ får pynta opp sia mi litt æ å. har det meste klart nå...noe småtterier igjen å kjøpe inn bare... det e no kos å ordne til