Alt vi må gjennom!

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Sitter å tenker på alle som allerede har skrevet at de må melde seg fra termingruppa :( Sitter da bare å venter på min tur... Tenker på dere og håper dere snart får positiv test igjen, om det går galt denne gangen ❤️ Så får vi se hvor mange av oss som klarer oss helt ut. Virker som det er liten sjans akkurat nå. Stor klem til alle dere bekymra håpefulle her inne ❤️

Virker som det er mange inne på dette forumet som faller av ja:(
Blir så trist på deres vegne, og tenker at det kunne jo faktisk vært meg også.

Vi er jo veldig i startfasen alle sammen, og alt kan skje. Men jeg håper det går bra med alle som er igjen nå, men det er absolutt ikke noe jeg tar for gitt.

All medfølelse til de som må forlate oss❤️

:Heartbigred

Akkurat som på forrige terminforum jeg var med på begynner flere og flere å dette av. Jeg var en av de og unner ingen den opplevelsen. Derfor håper jeg vi kommer til mål alle mann nå, men jeg kjenner hvertfall at jeg sliter med å ta det for gitt! Føler virkelig med de som faller ut :HeartredMan kan ikke gjøre annet enn å håpe på det beste :Heartred

Akkurat som på forrige terminforum jeg var med på begynner flere og flere å dette av. Jeg var en av de og unner ingen den opplevelsen. Derfor håper jeg vi kommer til mål alle mann nå, men jeg kjenner hvertfall at jeg sliter med å ta det for gitt! Føler virkelig med de som faller ut :HeartredMan kan ikke gjøre annet enn å håpe på det beste :Heartred
Huff ja... Det er bare å håpe. Selvfølgelig har jeg skikkelig magevondt/mensvondt i kveld... Håper det ikke betyr noe negativt :(

Denne graviditeten har vært helt grusom.. Skal på kontroll i morgen for å se hvordan det står til med den lille knerten som lå på rett sted. Ikke sikkert den har overlevd og jeg har en eggleder mindre.. :( gruer meg veldig, da alle undersøkelser og ultralydundersøkelser den siste uka har gitt så mye dårlige beskjeder.

Tenkte faktisk på akkurat det samme tidligere i dag. Trist å lese at mange har fått hjerte knust :( ❤️ Håper spiren sitter fort fort igjen for dem, og at alt går knirkefritt for resten!

Tenkt det samme selv, og er livredd for att alt skal gå galt. Er 8+3 i dag og tipper mer og mer mot tul. Selv om symptomer er der, kjenner jeg tankene på en MA vokser:-(

Håper alle dere som dessverre mistet får en positiv test fortløpende:-)

Huff ja... Det er bare å håpe. Selvfølgelig har jeg skikkelig magevondt/mensvondt i kveld... Håper det ikke betyr noe negativt :(

Det trenger jo ikke bety noe :) Men forstår at det bekymrer deg!

Det er veldig trist. Men det som jeg tror er viktig å tenke på er at de det skjer med skriver det i gruppen, og de som det ikke skjer med skriver som regel ikke noe. Da får en inntrykk av at det gjelder flere i prosent enn det virkelig er. Jeg leste at etter uke 8 er det kun 2 % sjangse for sa. Jeg bekymrer meg litt jeg også, men det hjelper å se litt på fakta i stedet for alle foruminnleggene :)

Jeg har vært igjennom 5 SA på snart 2 år. Men denne gangen er jeg ikke bekymra, det tror jeg kommer av at jeg tenker minst mulig på at jeg er gravid, samtidig som at jeg er inn på UL hver uke og skal det frem til uke 14. Jeg gidda ikke å gå inn i noen grupper til slutt, men denne gangen tror jeg faktisk at det er håp :-) er 7+6 i dag. Tenker på de som måtte dra, og håper de kommer seg inn igjen <3

Krysser fingrene for at vi ikke mister noen flere nå ❤️

Denne graviditeten har vært helt grusom.. Skal på kontroll i morgen for å se hvordan det står til med den lille knerten som lå på rett sted. Ikke sikkert den har overlevd og jeg har en eggleder mindre.. :( gruer meg veldig, da alle undersøkelser og ultralydundersøkelser den siste uka har gitt så mye dårlige beskjeder.
Hvordan går det? Klarte ikke å se om du hadde oppdatert noe sted.

Hvordan går det? Klarte ikke å se om du hadde oppdatert noe sted.
Det går bedre, kommet meg over værste sjokket.. Og smertene er borte :) Var på ul i dag og hjerte slår fortsatt, men de setter meg litt tilbake . Men det behøver ikke bety så mye. jeg skulle vært 7+0 etter mensterminen, men knøttet er ikke særlig større enn 5 mm som betyr rundt 6+3 Det er en sterk liten spire som klorer seg fast ❤️

Sitter å tenker på alle som allerede har skrevet at de må melde seg fra termingruppa :( Sitter da bare å venter på min tur... Tenker på dere og håper dere snart får positiv test igjen, om det går galt denne gangen ❤️ Så får vi se hvor mange av oss som klarer oss helt ut. Virker som det er liten sjans akkurat nå. Stor klem til alle dere bekymra håpefulle her inne ❤️

Helt enig! God klem til deg også :Heartred

Krysser fingrene for oss alle!

Det går bedre, kommet meg over værste sjokket.. Og smertene er borte :) Var på ul i dag og hjerte slår fortsatt, men de setter meg litt tilbake . Men det behøver ikke bety så mye. jeg skulle vært 7+0 etter mensterminen, men knøttet er ikke særlig større enn 5 mm som betyr rundt 6+3 Det er en sterk liten spire som klorer seg fast ❤️
Så bra å høre at det høres ut som du er på rett vei. 6+3 og 7+0 er jo ikke største forskjellen så det er jo innafor, selv om det alltid er kjedelig å være kortere på vei! ❤️

Back
Topp