Alt vi ønsker oss

Det var kjipt å lese :( Jeg hadde så veldig troen på denne runden for deg. Det er lov å gi opp akkurat når du selv vil, og jeg skal ikke prøve å være positiv på dine vegne for en prøveperiode du har gitt opp :Heartred Er så vondt med negative tester, spesielt når man har mistet tidligere (eller prøvd lenge) og hele tiden har litt i bakhodet hvor langt man "skulle ha vært på vei". Det er sårt og vondt og dritt, og skikkelig urettferdig at veien mot barn skal være så tung for noen.

Som du vet så har jo jeg også gått på progesteronstøtte, og jeg har lest flere steder at det ikke kan bli for mye, og at det bare tilrettelegger for at spira skal kunne feste seg, så det neste jeg kommer med er kun egne tanker og absolutt ingenting som har noen vitenskapelig begrunnelse. Jeg ble skuffa da jeg ikke ble gravid på første forsøk igjen da jeg gikk på progesteron (ble jo gravid første og andre pp). Derfor ble jeg redd progesteron kunne gjøre det vanskeligere for egget å feste seg pga. for tykk slimhinne eller noe, Så jeg søkte litt her inne på babyverden, de fleste støttet ikke den påstanden bare så det er sagt, men det var en eller to, som hadde gått på støtte etter eggløsning uten å bli gravide, som da heller startet med støtten etter positiv test. Hun ene jeg leste om ble gravid første prøveperiode uten progesteron. Det er jo selvfølgelig aller mest sannsynlig bare flaks, og jeg vil virkelig ikke være en som spres falsk info på forum (så litt redd for å formulere meg feil her kjenner jeg). Men poenger mitt er vel bare at ingen vet 100% alt som skjer i forbindelse med unnfangelse, det sa også gynekologen min forrige gang jeg var der. Du har jo ikke hatt noe festeproblem tidligere, så det går jo an å vurdere å teste 1 prøveperiode (du har vel gjort det en gang allerede, om jeg ikke husker feil) der du ikke tar støtte før etter eggløsning. Da det klaffet for meg tok jeg ikke støtte før positiv test, men ble ikke gravid den første pp jeg ventet med støtten (men da hadde jeg allergisk reaksjon på antibiotika). Uansett, veldig, veldig useriøs teori egentlig som lett kan argumenteres imot. Men jeg har uansett litt troen på den, så klarer ikke å ikke dele.


Jeg heier veldig, og er 100% sikker på at du kommer til å bli mamma, men det er vondt når det tar tid. God klem til deg:Heartred
Tusen takk kjære fiffi❤️❤️ Du vet du at jeg har tenkt på akkurat det samme som det du forklarer her! Jeg har bare heller ikke turt å skrive det fordi det er jo som du sier bare en tanke uten noen som helst dokumentert forskning ellernoe,. Men jeg skal prøve dette neste runde faktisk! Som du sier så har jeg jo ikke hatt et festeproblem tidligere så jeg trenger det jo ikke i teorien! Tusen takk for at du velger å dele sånne tanker uansett om det ikke er alle som tar i mot dette forslaget like godt! Jeg setter veldig pris på det og spesielt når jeg har tenkt på det sånn selv også!❤️ Så da får vi se neste runde om det fungerer, kan jo selvfølgelig være tilfeldig som du sier, og det får vi jo aldri vite, ikke spiller det noen rolle heller så lenge jeg blir gravid❤️
 
Tusen takk kjære fiffi❤️❤️ Du vet du at jeg har tenkt på akkurat det samme som det du forklarer her! Jeg har bare heller ikke turt å skrive det fordi det er jo som du sier bare en tanke uten noen som helst dokumentert forskning ellernoe,. Men jeg skal prøve dette neste runde faktisk! Som du sier så har jeg jo ikke hatt et festeproblem tidligere så jeg trenger det jo ikke i teorien! Tusen takk for at du velger å dele sånne tanker uansett om det ikke er alle som tar i mot dette forslaget like godt! Jeg setter veldig pris på det og spesielt når jeg har tenkt på det sånn selv også!❤️ Så da får vi se neste runde om det fungerer, kan jo selvfølgelig være tilfeldig som du sier, og det får vi jo aldri vite, ikke spiller det noen rolle heller så lenge jeg blir gravid❤️
Så bra du setter pris på det og ikke bare syntes jeg burde holde teoriene mine for meg selv :D :Heartred Og «morsomt» at du også har tenkt på det samme og faktisk skal teste det ut. Absolutt, så lenge du blir gravid har det jo ikke noe å si hva som har vært medvirkende. Det er din tur nå og jeg er sikker på at det snart klaffer igjen, har veldig troen på neste pp jeg nå! Masse aksje, teste ut dette med å avvente progesteronstøtte, også skal spira sitte:Heartred:love7
 
Så bra du setter pris på det og ikke bare syntes jeg burde holde teoriene mine for meg selv :D :Heartred Og «morsomt» at du også har tenkt på det samme og faktisk skal teste det ut. Absolutt, så lenge du blir gravid har det jo ikke noe å si hva som har vært medvirkende. Det er din tur nå og jeg er sikker på at det snart klaffer igjen, har veldig troen på neste pp jeg nå! Masse aksje, teste ut dette med å avvente progesteronstøtte, også skal spira sitte:Heartred:love7
Tusen takk❤️❤️❤️ Veldig hyggelig at du er her inne å kommenterer og heier! Vet at jeg ikke alltid er like flink tilbake, men jeg er super glad på dine vegne og er helt sikker på at du blir mamma denne gangen
 
Tusen takk❤️❤️❤️ Veldig hyggelig at du er her inne å kommenterer og heier! Vet at jeg ikke alltid er like flink tilbake, men jeg er super glad på dine vegne og er helt sikker på at du blir mamma denne gangen
Tusen takk, gode deg, håper så inderlig på det :Heartred :Heartred Og det har jeg ikke følt på, du er jo flink til å kommentere og heie du:Heartred Men skjønner kjempegodt om det ikke er så fristende å lese graviddagbok til en hver tid også, så veldig forståelig om du føler for å ta en pause fra det noen ganger. Snart er vi «i samme båt» igjen og kan vi sammenligne symptomer og handlelister -det blir koselig det:shy::Heartpink
 
Tusen takk, gode deg, håper så inderlig på det :Heartred :Heartred Og det har jeg ikke følt på, du er jo flink til å kommentere og heie du:Heartred Men skjønner kjempegodt om det ikke er så fristende å lese graviddagbok til en hver tid også, så veldig forståelig om du føler for å ta en pause fra det noen ganger. Snart er vi «i samme båt» igjen og kan vi sammenligne symptomer og handlelister -det blir koselig det:shy::Heartpink
Ååh jeg håper at vi rekker å være gravide sammen og kan gjøre det❤️
 
PP9, 12 dpo

Kjenner at jeg har litt blandede følelser rundt prøvingen for tiden, jeg hadde skikkelig troen denne runden, så når det ikke går blir det litt ekstra tungt.
Vi flytter i nytt hus 1. juli og jeg hadde veldig håpet at det skulle bli med en liten spire i magen, sånn blir det altså ikke.
Planen nå er å virkelig prøve å holde meg litt unna forum en stund, jeg synes det er tungt å se alle bli gravide og hele tiden bli påminnet at jeg ikke er gravid og at veien for oss er så lang og tung.
Jeg håper jeg greier å holde meg unna, jeg har jo prøvd før uten å greie det. Men nå skjer det mye fremmover som jeg kan fokusere på med tanke på flyttingen. Planen er å komme tilbake her inne når jeg har fått el igjen, det blir slik det ser ut nå rundt 2. juli. Så da ses vi da❤️
Tusen takk til alle dere som har heid på meg! Jeg kommer nok til å titte innom når jeg vet det nærmer seg testetid for dere som jeg følger litt ekstra med på
 
PP9, 12 dpo

Kjenner at jeg har litt blandede følelser rundt prøvingen for tiden, jeg hadde skikkelig troen denne runden, så når det ikke går blir det litt ekstra tungt.
Vi flytter i nytt hus 1. juli og jeg hadde veldig håpet at det skulle bli med en liten spire i magen, sånn blir det altså ikke.
Planen nå er å virkelig prøve å holde meg litt unna forum en stund, jeg synes det er tungt å se alle bli gravide og hele tiden bli påminnet at jeg ikke er gravid og at veien for oss er så lang og tung.
Jeg håper jeg greier å holde meg unna, jeg har jo prøvd før uten å greie det. Men nå skjer det mye fremmover som jeg kan fokusere på med tanke på flyttingen. Planen er å komme tilbake her inne når jeg har fått el igjen, det blir slik det ser ut nå rundt 2. juli. Så da ses vi da❤️
Tusen takk til alle dere som har heid på meg! Jeg kommer nok til å titte innom når jeg vet det nærmer seg testetid for dere som jeg følger litt ekstra med på
Så leit å høre at du har det tungt :Heartred Men ja, prøving kan være veldig tungt og vanskelig, og du har jo vært igjennom mye :Heartred Håper flytting til nytt hus, sommer og sol vil rette fokuset på noe annet, og at ting rundt prøvingen vil bli lettere igjen etterpå. Ser frem til at du kommer tilbake igjen i juli :joyful: Ta vare på deg selv i mellomtiden :love7
 
Så leit å høre at du har det tungt :Heartred Men ja, prøving kan være veldig tungt og vanskelig, og du har jo vært igjennom mye :Heartred Håper flytting til nytt hus, sommer og sol vil rette fokuset på noe annet, og at ting rundt prøvingen vil bli lettere igjen etterpå. Ser frem til at du kommer tilbake igjen i juli :joyful: Ta vare på deg selv i mellomtiden :love7
Tusen takk❤️❤️ Når har du IKM?
 
Tusen takk❤️❤️ Når har du IKM?
Aner ikke. Hadde håpet på mer normal syklus denne runden med EL rundt CD17. Men nå er jeg syk, igjen :playful: så spent på om det påvirker syklusen noe. Men satser på at jeg har IKM en gang helt i starten av juli når du kommer tilbake :happy:
 
Aner ikke. Hadde håpet på mer normal syklus denne runden med EL rundt CD17. Men nå er jeg syk, igjen :playful: så spent på om det påvirker syklusen noe. Men satser på at jeg har IKM en gang helt i starten av juli når du kommer tilbake :happy:
Uff god bedring! Jaa da håper jeg at jeg kan komme tilbake å gratulere deg❤️
 
Uff god bedring! Jaa da håper jeg at jeg kan komme tilbake å gratulere deg❤️
Takk :happy: Bare håper ikke all sykdommen påvirker syklusen for mye, eller at kroppen ikke vil prioritere graviditet om imminforsvaret jobber med noe annet. Men det får jeg bare ta som det kommer :happy: Håper sommer og sol vil gjøre underverker for oss begge veldig snart :Heartred
 
Håper du får fokusert på noe annet i mellomtiden og at du kommer sterkere tilbake ❤️ Masse lykke til med flytting!
 
PP9, 12 dpo

Kjenner at jeg har litt blandede følelser rundt prøvingen for tiden, jeg hadde skikkelig troen denne runden, så når det ikke går blir det litt ekstra tungt.
Vi flytter i nytt hus 1. juli og jeg hadde veldig håpet at det skulle bli med en liten spire i magen, sånn blir det altså ikke.
Planen nå er å virkelig prøve å holde meg litt unna forum en stund, jeg synes det er tungt å se alle bli gravide og hele tiden bli påminnet at jeg ikke er gravid og at veien for oss er så lang og tung.
Jeg håper jeg greier å holde meg unna, jeg har jo prøvd før uten å greie det. Men nå skjer det mye fremmover som jeg kan fokusere på med tanke på flyttingen. Planen er å komme tilbake her inne når jeg har fått el igjen, det blir slik det ser ut nå rundt 2. juli. Så da ses vi da❤️
Tusen takk til alle dere som har heid på meg! Jeg kommer nok til å titte innom når jeg vet det nærmer seg testetid for dere som jeg følger litt ekstra med på
Ta vare på deg selv :Heartred
 
Kan nok være godt med en forumpause av og til, prøving blir fort veldig altoppslukende! Ta vare på deg selv og slapp av og prøv og nyt sommeren til det fulle! Så er vi andre her inne og heier på deg i mellomtiden :Heartred
 
Som andre sier her, kan nok være fint med en pause fra forum noen ganger. Ta vare på deg selv, og masse lykke til meg flytting til nytt hus :Heartpink Gleder meg til å følge testingen din i juli:shy::Heartred
 
PP9, 12 dpo

Kjenner at jeg har litt blandede følelser rundt prøvingen for tiden, jeg hadde skikkelig troen denne runden, så når det ikke går blir det litt ekstra tungt.
Vi flytter i nytt hus 1. juli og jeg hadde veldig håpet at det skulle bli med en liten spire i magen, sånn blir det altså ikke.
Planen nå er å virkelig prøve å holde meg litt unna forum en stund, jeg synes det er tungt å se alle bli gravide og hele tiden bli påminnet at jeg ikke er gravid og at veien for oss er så lang og tung.
Jeg håper jeg greier å holde meg unna, jeg har jo prøvd før uten å greie det. Men nå skjer det mye fremmover som jeg kan fokusere på med tanke på flyttingen. Planen er å komme tilbake her inne når jeg har fått el igjen, det blir slik det ser ut nå rundt 2. juli. Så da ses vi da❤️
Tusen takk til alle dere som har heid på meg! Jeg kommer nok til å titte innom når jeg vet det nærmer seg testetid for dere som jeg følger litt ekstra med på
Så trist at det ikke gikk denne mnd :( skjønner godt at du vil ha en pause fra forum, når det virker som det klaffer for alle andre. Her er fortsatt syklusen helt på kjøret etter MA, så du er ikke alene om å ikke få til. Heier videre på deg, og krysser fingrene for at spiren sitter i juli ❤️
 
Vet at du har en forumpause, men ville bare titte innom å si at jeg håper du har det fint :Heartpink
 
Så trist at det ikke gikk denne mnd :( skjønner godt at du vil ha en pause fra forum, når det virker som det klaffer for alle andre. Her er fortsatt syklusen helt på kjøret etter MA, så du er ikke alene om å ikke få til. Heier videre på deg, og krysser fingrene for at spiren sitter i juli ❤️
Tusen takk❤️❤️ Håper syklusen din ordner seg snart
 
Back
Topp