Alt vel fremdeles!

• Trådstarter Trådstarter Chuma
  • Opprettet Opprettet
C

Chuma

Guest
Alt så greit ut i dag også! Fremdeles liten for alderen, men den har vokst siden sist! Gynekologen min sa at:" Som du vet er du ingen enkel kasus, så jeg tør ikke å si mer enn at pr i dag er det liv, så får vi bare se hvordan det går. " Og igjen sa hun at det ikke var noe poeng å fylle ut svangerskapskort... Ja ja, hun greier ikke å ta motet fra meg, jeg er kjempeglad akkurat nå! Her er et bilde av det lille miraklet!
Vis vedlegget 50250

Så bra at den har vokst! Da må jo vera positivt!? Kryssa i allefall fingrane for da=)

Så fantastisk flott barnet har vokst! Håper sammen med deg at dette går rette veien :)

Dette skal gå bra :) bra at spiren har vokst siden sist <3 jeg heier på dere to :)

Fantastisk :-) Herlig å høre!!!

Fantastisk holdning!
Og så gøy at mirakelet klamrer seg fast :)

Så godt at spiren fortsatt vokser! :-)
Hva er veien videre for dere, vet du det? Blir det å følge med på utviklingen, eller blir det noe mer/annet? :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Så fantastisk bra!! :D Den gleden fortjente du og håper det bare fortsetter slik :D

Så godt at spiren har vokst:-) krysser fingrene for at dere lykkes denne gang:-)

Jeg sniker litt fra august 2014. Jeg tilhører også januar 2013 forumet. Må bare si at jeg er så glad på dine veigner. Håper virkelig at alle gode ting er ti! Gratulerer så mye med spiren i magen :-).

Så godt å høre! Og for noen rare kommentarer fra gynekologen

Back
Topp