Alt under kontroll??

*ønske_om_nr2*

Glad i forumet
Hehe, ja si det.. Har i hvertfall begynt ganske godt :)
I sommer fant vi hva tema vi ville ha :) Følte det var riktig av oss å ha av havet. Vi bor ve havet , det er slikt vi liker og føler oss ganske avslappa med det :)

Så pynten prater vi en del om og vi har også plugget en del fine steiner ve havet :) Vasket dem så dem er finne å klare :)

Litt skjell har vi finni og resten står på kjærsten til pappa som har lyst til å ta seg den biten og sakt vi ønsker å bruke max 1500 kr på pynt :)

Bordt kort har jeg og min forlover finni ut at hun kan lage :D
Det samme med invitasjonkort og takkekort :) Å hun må sy litt på kjolen min dakar :S men hun sa hun kunne det :) Ellers har vi kjekka kjolen og eneste trenger er renseri på den. til og med jeg er ferdig med det jeg trenger til den dagen :))

eneste som gjenstår til gullet er en kjole.
Mannen så og si ALT:)) hehe

Har til og med kjøpt litt ballonger til ungene og litt pynt til bil og lokalet.

Maten har vi funnet ut at vi har lyst på tapas :) Vi er 34 personer så det går ann og bestille :)
Alkohol skal mannen og faren min til Tyskland og kjøpe.
Lokale og kirke skal vi ta der hvor jeg hadde det når jeg blei døpt:))

Gleder meg så fælt :D <3<3

i Kirken skal kusina mi synge og seinere på kvelden. Har også en venn som er dj vår :))
Fotograf er kusina mi så får det billigere en det man kunne forvente seg :)
Hun andre kusina mi er frisør går alt etter planen ville hun stelle oss <3
Blomster og kaker har jeg forhørt meg så alt er så å si i boks :)

Noe man har glemt på veien da?

Beklager for noe rot. hehe

Toast master?:)

Folk på kjøkkenet? Til og servere drikke, rydde opp osv.

Sanghefte, folk til og stå i baren...dersom dere skal ha fri bar;)

Underholdning til barna? ( kansje ikke så vanlig, men vi leide inn Ole brumm, så han dansa litt, gidde godte poser og tulla med barna..så fekk vi voksne kose oss med maten, uten grinete og utolmodige barn)

Back
Topp