*ønske_om_nr2*
Glad i forumet
Hehe, ja si det.. Har i hvertfall begynt ganske godt :)
I sommer fant vi hva tema vi ville ha :) Følte det var riktig av oss å ha av havet. Vi bor ve havet , det er slikt vi liker og føler oss ganske avslappa med det :)
Så pynten prater vi en del om og vi har også plugget en del fine steiner ve havet :) Vasket dem så dem er finne å klare :)
Litt skjell har vi finni og resten står på kjærsten til pappa som har lyst til å ta seg den biten og sakt vi ønsker å bruke max 1500 kr på pynt :)
Bordt kort har jeg og min forlover finni ut at hun kan lage :D
Det samme med invitasjonkort og takkekort :) Å hun må sy litt på kjolen min dakar :S men hun sa hun kunne det :) Ellers har vi kjekka kjolen og eneste trenger er renseri på den. til og med jeg er ferdig med det jeg trenger til den dagen :))
eneste som gjenstår til gullet er en kjole.
Mannen så og si ALT:)) hehe
Har til og med kjøpt litt ballonger til ungene og litt pynt til bil og lokalet.
Maten har vi funnet ut at vi har lyst på tapas :) Vi er 34 personer så det går ann og bestille :)
Alkohol skal mannen og faren min til Tyskland og kjøpe.
Lokale og kirke skal vi ta der hvor jeg hadde det når jeg blei døpt:))
Gleder meg så fælt :D <3<3
i Kirken skal kusina mi synge og seinere på kvelden. Har også en venn som er dj vår :))
Fotograf er kusina mi så får det billigere en det man kunne forvente seg :)
Hun andre kusina mi er frisør går alt etter planen ville hun stelle oss <3
Blomster og kaker har jeg forhørt meg så alt er så å si i boks :)
Noe man har glemt på veien da?
Beklager for noe rot. hehe
I sommer fant vi hva tema vi ville ha :) Følte det var riktig av oss å ha av havet. Vi bor ve havet , det er slikt vi liker og føler oss ganske avslappa med det :)
Så pynten prater vi en del om og vi har også plugget en del fine steiner ve havet :) Vasket dem så dem er finne å klare :)
Litt skjell har vi finni og resten står på kjærsten til pappa som har lyst til å ta seg den biten og sakt vi ønsker å bruke max 1500 kr på pynt :)
Bordt kort har jeg og min forlover finni ut at hun kan lage :D
Det samme med invitasjonkort og takkekort :) Å hun må sy litt på kjolen min dakar :S men hun sa hun kunne det :) Ellers har vi kjekka kjolen og eneste trenger er renseri på den. til og med jeg er ferdig med det jeg trenger til den dagen :))
eneste som gjenstår til gullet er en kjole.
Mannen så og si ALT:)) hehe
Har til og med kjøpt litt ballonger til ungene og litt pynt til bil og lokalet.
Maten har vi funnet ut at vi har lyst på tapas :) Vi er 34 personer så det går ann og bestille :)
Alkohol skal mannen og faren min til Tyskland og kjøpe.
Lokale og kirke skal vi ta der hvor jeg hadde det når jeg blei døpt:))
Gleder meg så fælt :D <3<3
i Kirken skal kusina mi synge og seinere på kvelden. Har også en venn som er dj vår :))
Fotograf er kusina mi så får det billigere en det man kunne forvente seg :)
Hun andre kusina mi er frisør går alt etter planen ville hun stelle oss <3
Blomster og kaker har jeg forhørt meg så alt er så å si i boks :)
Noe man har glemt på veien da?
Beklager for noe rot. hehe