alt topp

Tonje M

Glad i forumet
i dag har vi vært på uldet var bare helt utrolig å se det lille nurket der inne!! den lå akkuret som pappa'n sin når han sover om natta[:D] alt sto bare bra til og vi er bare enda mer lykkelige! tenk at vi er så heldig å få oppleve dette[:)] vi skal tilbake om tre uker for å se litt mer... den var to uker yngre enn 1 antatt... så da skal de sjekke terminen mer nøye neste gang[:)]gleder meg til 21 vi nå!!!

Så spennende da.. Vi skal på UL til fredag..Gleder meg skikkelig til det..

Helt i skyene dere nå da tenker jeg[;)] Husker godt når vi var, 9 feb ifjor..helt utrolig var det!! 

Så moro at dere har sett nurket på ultralyd!! Det må være fantastisk!!

Blir spennende å se hvordan terminen blir neste gang da!
Klem, m

jeg følte meg så sikker på at det var riktig termin jeg hadde jeg da... men får se det på den positive måten:jeg får gå gravid å oppleve den lykken i to uker extra... prøver å oppmuntre meg selv her[:)] jeg syns det var så rart å se ungen.. fins lissom ikke ord som kan beskrive det... aldri opplevd noe lignende jeg fantastisk morro! mannen var bare så med å det var å morro... han satt sånn "å se der da kjære, se der, den vinker assa, så du det??"

Det må være helt fantastisk... og om du skal se det på den lyse siden så får du jo en ul til om et par uker - det må jo være greit[:D]

Back
Topp