bips
Flørter med forumet
åh..... alt tar så lang tid... er BARE 7 uker på vei.... føles som en evighet siden æ testa mæ..[&:].. og denne usikre perioden gjør meg så bekymra.... har SA for 4 år siden. og skal på kontroll den 27. .... lenge til!!!! Må innrømme at æ e lite tålmodig, hehe.. noe æ må jobbe mye med framover, tenke æ[;)]
har så lyst å kjøpe bodyer, pittesmåe sokka og ikke minst barnevogn. åh!!! så lenge igjen å vente.
E bare 7 uke på vei, men e supergravid i hode.[8D]
spesielt om kveldene er jeg så oppblåst i magen og ser ut som æ e gravid, har vell lagt på meg litt også, har alltid logge på samme vekta de siste 10 åra. har alltid vært tynn, så dette blir rart, har fått bilring, hehe....litt artig[:D]
har lest en del her inne på forumet, mye interesant og hyggelige mennesker.
er fra bodø, har bodd en del på heimdal i trondheim om det skulle være noen fra disse plassene så hadde det vært skøy å bli kjent med dere, også dere andre selfølgelig da[:)]
har så lyst å kjøpe bodyer, pittesmåe sokka og ikke minst barnevogn. åh!!! så lenge igjen å vente.
E bare 7 uke på vei, men e supergravid i hode.[8D]
spesielt om kveldene er jeg så oppblåst i magen og ser ut som æ e gravid, har vell lagt på meg litt også, har alltid logge på samme vekta de siste 10 åra. har alltid vært tynn, så dette blir rart, har fått bilring, hehe....litt artig[:D]
har lest en del her inne på forumet, mye interesant og hyggelige mennesker.
er fra bodø, har bodd en del på heimdal i trondheim om det skulle være noen fra disse plassene så hadde det vært skøy å bli kjent med dere, også dere andre selfølgelig da[:)]