alt tar så lang tid!!!!

bips

Flørter med forumet
åh..... alt tar så lang tid... er BARE 7 uker på vei.... føles som en evighet siden æ testa mæ..[&:].. og denne usikre perioden gjør meg så bekymra.... har SA for 4 år siden. og skal på kontroll den 27. .... lenge til!!!! Må innrømme at æ e lite tålmodig, hehe.. noe æ må jobbe mye med framover, tenke æ[;)]
har så lyst å kjøpe bodyer, pittesmåe sokka og ikke minst barnevogn. åh!!! så lenge igjen å vente.

E bare 7 uke på vei, men e supergravid i hode.[8D]

spesielt om kveldene er jeg så oppblåst i magen og ser ut som æ e gravid, har vell lagt på meg litt også, har alltid logge på samme vekta de siste 10 åra. har alltid vært tynn, så dette blir rart, har fått bilring, hehe....litt artig[:D]

har lest en del her inne på forumet, mye interesant og hyggelige mennesker.
er fra bodø, har bodd en del på heimdal i trondheim om det skulle være noen fra disse plassene så hadde det vært skøy å bli kjent med dere, også dere andre selfølgelig da[:)]

Ville bare ønske deg masse lykke til jeg[:)]

Synes også dette er et hyggelig forum. Ingen spørsmål blir for dumme liksom...

Klem

Hei hei. Føler med deg. Jeg er utolmodig med å vente på å bli gravid. HAr jo ventent lenge nå!!!! Hvis jeg noen gang blir gravid kommer jeg sikkert til å være utolmodig med å få mage! Er foresten fra Trondheim. Gratulerer med svangerskapet

så trivelig med så raske svar og lykke til til dere alle.

til Bagheera. det må vare skummelt med den cysten som vokser, er det noe som kan fjernes raskt når bebisen har kommet til verden?

Tiden går fort fremover.. Føles vel ganske lenge de første månedene før du er over første kneiken.. men jeg sitter her med en følelse av at det ikke er mer enn et par uker siden graviditetstesten lyste positiv i mot meg, og så er det egentlig bare litt over 10 uker til termin!! IIIIK!!!!!!!!

Hei!
Det syntes jeg også i begynnelsen, og så gikk tida plutselig så fryktelig fort og nå går den like sakte igjen. Har 2 uker og 4 dager igjen til termin, men er like utålmodig, om ikke MER utålmodig nå enn jeg var i begynnelsen av svangerskapet. Samboeren min syntes jeg var helt håpløs da jeg begynt å shoppe babyklær da jeg var 10 uker på veg [:)] Lykke til med svangerskapet, det er godt å ha litt tid å forberede seg på også! [:D]

Back
Topp