Alt smaker så vondt....

Lillejulaften2016

Betatt av forumet
Desemberskatter 2016
Noen som vet hvorfor alt smaker så vondt. Er kvalm 24/7 men det værste av alt er den vonde smaken i munnen. Ingenting smaker som det pleier, og alt smaker så vondt. Til og med rent kaldt vann smaker helt grusomt.... Begynner å bli desperat siden jeg ikke finner noe jeg kan spise/drikke uten å bli enda dårligere. På forhånd tusen takk for alle tips.

Hmm, har det ikke sånn, men foretrekker kansje andre ting fremfor det jeg spiser til vanlig:)

Du må bare finne noe som hjelper. Jeg drakk ikke vann eller melk i forrige svangerskap.. levde nesten bare på epler og eplejuice blandet med vann i 9 mnd. Du må bare spise og drikke det som du klarer å få ned, babyen tar de næringsstoffene den trenger.

Kjenner følelsen! Strever med å få i meg vann, saft smaker pyton og eplejuice liker jeg ikke. Går i utvannet iste her :)

Var sånn de første ukene, men nå har det gått över. Håper det går over for deg snart også..

Enig! Alt smaker rart... Å den ene dagen har jeg lyst på eplejuice, neste dag saft, å neste der igjen skulle jeg helst hatt iste. Har snart like stort utvalg som butikkene... Å ingenting av mat frister. Ska sies at jeg har HG, men ser ut til at jeg har kommet over den verste kneika... Vann smaker PYTON:....!!!

Back
Topp