Alt smaker mye bedre?

Skrapelodd

Blir kjent med forumet
Jeg har oppdaget er morsomt symptom! Jeg er kvalm, men når jeg får i meg mat og drikke som jeg orker/har lyst på, så smaker det SÅ SYKT godt! Jeg drakk nettopp et glass appelsinjuice og det var så godt at jeg må si MMM høyt! Det samme gjelder f.eks. lakrispastiller, kiwi, yoghurt, brødskive med ost og paprika, og mye mer. Jeg stønner av velvære liksom. Føles som om kroppen har skrudd på noen ekstra sanser, eller noe sånn! Hehe. Noen som har opplevd det samme?

Hahaha. Enkelte ting er bare sykt godt ja. Aldri likt lakris noe særlig. Men fikk smake noe skikkelig deilig salt lakris her en dag. Jeg måtte bare ut å kjøpe mer. Det smakte desverre ikke like godt. :hilarious::hilarious::hilarious:

Hahaha ja, kan plutselig drikke nesten en hel kartong appelsinjus og bare «MMMMM». For så å ikke klare synet av det på noen dager:hilarious: Samme med chili cheese som jeg har stappet innpå og elsket smaken og følelsen :joyful: Rart! Når man er kvalm og får akutt lyst på noe, og det smaker himmelskt.. Og etterpå har man ikke lyst på det lengre...

Haha de kroppene våre altså! Jeg hadde ett slikt tilfelle med ramen med egg. Var helt ferskt egg, perfekt smilende og i kraften fra ramen, var bare så magisk godt! Ble oppriktig lei meg når jeg var tom for egg og måtte spise nudler alene.

Jeg har oppdaget er morsomt symptom! Jeg er kvalm, men når jeg får i meg mat og drikke som jeg orker/har lyst på, så smaker det SÅ SYKT godt! Jeg drakk nettopp et glass appelsinjuice og det var så godt at jeg må si MMM høyt! Det samme gjelder f.eks. lakrispastiller, kiwi, yoghurt, brødskive med ost og paprika, og mye mer. Jeg stønner av velvære liksom. Føles som om kroppen har skrudd på noen ekstra sanser, eller noe sånn! Hehe. Noen som har opplevd det samme?

Samme her :P

Salater med balsamico! MMMM :smiley-bounce012
Opplever en del av det samme, enkelte ting er bare sykt godt! (men varer ikke lenge, så kan på en måte ikke planlegge å ha samme mat dagen etterpå :hilarious:)

Jeg drikker også alt for mye på kvelden. Tar igjen det tapte fra dagen :shifty: og ender opp med masse turer på toalettet på natta. Dårlige greier :wtf:

Iskaldt vann er fantastisk! Drikker heller det enn cola nå, noe som er meeeget spesielt :hilarious:

Back
Topp