Alt ramler ut av lommene.. Hjelp!

Luremusa

Glad i forumet
Assistert-jentene
Jeg har kjøpt verdens kuleste jakke til guttungen på 11 (hans ord), men det er ikke glidelås/borrelås/knapp på lommene så han kan ikke ha mobilen i den tilfelle den ramler ut. Hvilket har resultert i at han heller går i vinterjakka..o_O

Har noen av dere erfaring med å feste noe som kan sørge for at ting ikke ramler ut i aktivitet? Kan borrelås med tape være noe å feste på stoffet, eller vil det bare ramle av?
Noen andre lure løsninger? Jeg er definitivt ikke noen syerske, så håper på en lur og lettvint løsning. xsmile9
 
Du får en form for kkypeverktøy til å klype på trykk knapper. Men det koster en del. Jeg trur jeg betalte over 300 kr kun for verktøyet og da under 100 for knappene. Bruker det når jeg syr overallen.
 
Du får en form for kkypeverktøy til å klype på trykk knapper. Men det koster en del. Jeg trur jeg betalte over 300 kr kun for verktøyet og da under 100 for knappene. Bruker det når jeg syr overallen.

Takk, det hørtes lurt ut, men prisen var stiv
Vurderer å be han bruke romperaske ute for å ikke miste telefonen :hilarious:
 
Hva med å kjøpe borrelås på meter vare er det billig og ta noen små sting å feste den med for hånd, på fremsiden av lommen ikke igjennom stoffet da
 
Screenshot_20210408-223009978.jpg
Han får begynne gå med veske :p
 
Jeg er veldig ofte lommeløs. Må ta bilde av den og sende til mannen, kanskje han gidder å stikke innom å kjøpe til meg imorgen. Han skal ut med frøkna!

Lurt! Jeg tror jeg ikke hadde greid å bruke en sånn, og endt opp med å gjøre som jeg alltid gjør; legge telefonen fra meg ca overalt, og glemme det etterpå.. :p
 
Tang til trykknapper koster ca 150,-
Evt spør gruppe i nærområdet om noen har en du kan låne. Om trykknapper kan settes rett på uten å måtte åpne en søm i stoffet og så syes igjen, så tar det veldig kort tid å sette inn en trykknapp.

bare sånn for ordens skyld, han har ikke tilfeldigvis ei innerlomme på den jakka da? Som kan brukes i stedet. :oops::cool::p
 
Tang til trykknapper koster ca 150,-
Evt spør gruppe i nærområdet om noen har en du kan låne. Om trykknapper kan settes rett på uten å måtte åpne en søm i stoffet og så syes igjen, så tar det veldig kort tid å sette inn en trykknapp.

bare sånn for ordens skyld, han har ikke tilfeldigvis ei innerlomme på den jakka da? Som kan brukes i stedet. :oops::cool::p


Det er kanskje ikke så dumt med trykknapper, men jeg er dårlig på å sy, osv. så kanskje er borrelås enklest for min del. :joyful:

Ingen innerlomma heller. Helt merkelig!:hungover:
 
Var nettopp borti det samme selv, hehe. Jeg kan overhode ikke sy, men klarte på et eller annet magisk vis å sy på trykknapp på innsiden av lomma. Ikke synlig utenfra og ikke mer mobil i snøen.
 
Var nettopp borti det samme selv, hehe. Jeg kan overhode ikke sy, men klarte på et eller annet magisk vis å sy på trykknapp på innsiden av lomma. Ikke synlig utenfra og ikke mer mobil i snøen.

Visste ikke at det finnes trykknapper man kan sy på. Det var lurt!! Skal prøve meg på det:smiley-bounce015
 
Back
Topp