Alt på en og samme dag!!!

Lykkedokka

Glad i forumet
Ja jeg må jammen meg si at jeg har hatt en merksnodig dag i dag, akkurat som om alt skulle skje i dag. Det begynte med varm telefon, den ringte og det fyltes opp med meldinger fra min søster... Hun ble mamma til ei lita jente den 07.07.09 klokken 01:10.... HURRA!!!!! Og jeg fikk med bilde og det hele, velskapt og vakker...[:D][:D][:D] Hun har da 3 gutter fra før, og nå ENDELIG... fikk hun en jente, og jeg fikk en niese..[:D][:D][:D] Jeg er STOLT!!!!

Så gikk dagen videre og jeg hadde time til UL i dag.....
Det var virkelig liv i leieren da jeg fikk se en liten baby i magen min, hjerte slo og slo som det aldri skulle gjort annet!!! Den lille lå i magen min og sparket og slo.... da fikk både jeg og mannen min tårer i øynene... Må innrømme at det gikk litt mer opp for meg da[:D][:D][:D]
Så jeg kan virkelig ikke klage på denne dagen.... Er den beste dagen i mitt liv... Hittil[:D]

Så moro [:D] gratulerer så mye til begge tingene.... Helt fantastisk, kos dere masse [:D][:D]

åååå for en god dag [:)] gratulerer så mye med tantebarnet [:)] gøy å se at spira er livlig og alt er bra da [;)]

ORIGINAL: t0mmelise

åååå for en god dag [:)] gratulerer så mye med tantebarnet [:)] gøy å se at spira er livlig og alt er bra da [;)]

[:D]

Tusen takk alle sammen!!! Er stolt jeg nå:-) Håper den lille klamrer seg fast i meg hele veien![:D]

Back
Topp