Jmd
Glad i forumet
Endelig har jeg litt energi til overs.
Midt oppe i flyttingen, litt irritasjon med svigers, svangerskap og pakkestress, har energien min vært totalt fraværende.
Nå er jeg hos mmin mor og passer hus og hund mens de er på tur til sverige.
På fredag flytter vi til Farsund for fullt.
Kjenner jeg er litt redd for å være mye alene og for at angsten min skal forverres der.
Har angst fra før som er forsterket nå som jeg er gravid.
Må krangle meg til så mye og det er så mye stress!
Masse penger som må brukes og masse som må ordnes.
Kan jo ikke legge ALT over på samboeren min heller, selv om han tar mye av der verste.
Dette er noe av grunnene til at jeg har vært fraværende på forumet den siste mnd.
Håper det skal roe seg når vi er fullt innflyttet i det nye huset.
Magen vokser og vokser.
Har skikkelig smerter øverst i magen, men JM forsikra meg om at det IKKE er sv.forgiftning i allefall. Mens sansynlig nerver muskler som gir smertene.
Andre som har noe lignende? Kjennes ut som om jeg blir knivstukket(!)
Jaja dagens syt =)
Håper det går bra med dere.
Midt oppe i flyttingen, litt irritasjon med svigers, svangerskap og pakkestress, har energien min vært totalt fraværende.
Nå er jeg hos mmin mor og passer hus og hund mens de er på tur til sverige.
På fredag flytter vi til Farsund for fullt.
Kjenner jeg er litt redd for å være mye alene og for at angsten min skal forverres der.
Har angst fra før som er forsterket nå som jeg er gravid.
Må krangle meg til så mye og det er så mye stress!
Masse penger som må brukes og masse som må ordnes.
Kan jo ikke legge ALT over på samboeren min heller, selv om han tar mye av der verste.
Dette er noe av grunnene til at jeg har vært fraværende på forumet den siste mnd.
Håper det skal roe seg når vi er fullt innflyttet i det nye huset.
Magen vokser og vokser.
Har skikkelig smerter øverst i magen, men JM forsikra meg om at det IKKE er sv.forgiftning i allefall. Mens sansynlig nerver muskler som gir smertene.
Andre som har noe lignende? Kjennes ut som om jeg blir knivstukket(!)
Jaja dagens syt =)
Håper det går bra med dere.