Alt og ingen ting er normalt?

trashpanda

Betatt av forumet
Januarlykke 2020
Jeg har venta såå lenge på å bli gravid igjen etter jeg fødte datteren i 2015.
Jeg er i dag 4+4 i dag, tror jeg.
Men jeg føler jeg ikke har «nok» symptomer.
Jeg er innimellom kvalm, men ikke noe supervoldsomt, en del vondt i hodet, blir litt fortere sliten, litt murringer, men ikke trøtt. Sist var jeg stup trøtt og ekstremt sulten, nå er jeg omvendt. Føler meg lykkelig med «mye» energi og ikke veldig sulten.

Analyserer alt siden jeg er så redd for å faile:( jeg vil ha denne babyen!
Andre som ikke er grusomt dårlige ?
Er det et dårlig tegn ?:anyone

Jeg har venta såå lenge på å bli gravid igjen etter jeg fødte datteren i 2015.
Jeg er i dag 4+4 i dag, tror jeg.
Men jeg føler jeg ikke har «nok» symptomer.
Jeg er innimellom kvalm, men ikke noe supervoldsomt, en del vondt i hodet, blir litt fortere sliten, litt murringer, men ikke trøtt. Sist var jeg stup trøtt og ekstremt sulten, nå er jeg omvendt. Føler meg lykkelig med «mye» energi og ikke veldig sulten.

Analyserer alt siden jeg er så redd for å faile:( jeg vil ha denne babyen!
Andre som ikke er grusomt dårlige ?
Er det et dårlig tegn ?:anyone

Jeg har det også sånn som deg.. :meh:
Jeg er kun sliten, har sinnsykt såre nipler som tar knekken på meg, kun litt kvalm på kvelden når jeg er trøtt og sulten.
Blir sittende å overtenke.. såå går rundt og er trist og deppa fordi jeg sitter med en dårlig følelse..
Jeg er enten 5+2 eller 5+3

Jeg har det også sånn som deg.. :meh:
Jeg er kun sliten, har sinnsykt såre nipler som tar knekken på meg, kun litt kvalm på kvelden når jeg er trøtt og sulten.
Blir sittende å overtenke.. såå går rundt og er trist og deppa fordi jeg sitter med en dårlig følelse..
Jeg er enten 5+2 eller 5+3
Er så kjedelig å føle det sånn. Skal du på noe tidlig ul?
Jeg skal, for å få roet ned nervene litt l hvertfall :)

Er så kjedelig å føle det sånn. Skal du på noe tidlig ul?
Jeg skal, for å få roet ned nervene litt l hvertfall :)

Har time til UL til mandag men da er jeg 6+0 eller 6+1, så tenkte å ringe å høre om jeg burde utsette det noen dager sånn at jeg er sikker på at vi har muligheten til å se hjerteslagene :happy: men har ikke lyst til å utsette det heller for vil jo ha svar så fort som mulig.

Har time til UL til mandag men da er jeg 6+0 eller 6+1, så tenkte å ringe å høre om jeg burde utsette det noen dager sånn at jeg er sikker på at vi har muligheten til å se hjerteslagene :happy: men har ikke lyst til å utsette det heller for vil jo ha svar så fort som mulig.
Ser den! Jeg ville nok utsatt, for hvis alt er bra blir man jo ikke mindre gravid noen dager senere!:)

Ser den! Jeg ville nok utsatt, for hvis alt er bra blir man jo ikke mindre gravid noen dager senere!:)

Er nok det beste å utsette det noen dager, men det blir noen lange og tunge dager ekstra :hilarious::hilarious:

Jeg er 4+5 idag, ingen symptomer utover ømme pupper. Tror ikke alle får alt med en gang, altså. Er ikke alltid man blir kvalm, eller blir det så tidlig.

Jeg begynte ikke å kjenne noe videre på kvalmen før uti uke 6 og tror det er ganske normalt:-)

Sniker fra oktober.. Jeg har nesten ikke hatt symptomer i det heletatt fram til nå, bare enkelte dager jeg har vært litt dårlig, men de første ukene merket jeg svært lite. Merker nesten ingenting nå heller, er 14+0 i dag og alt er i skjønneste orden :) Så tror det er like normalt med lite symptomer, så håper det kan hjelpe med å gjøre deg litt mindre redd, selv om jeg vet det er lettere sagt enn gjort :)

Back
Topp