Alt man gjør for å forsikre seg selv

Jimsik

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Jeg er så innmari teit. Men jeg er så redd, som noen sikkert har fått med seg. Så jeg fant ut at siden jeg ikke har ligende graviditetstest, men en pitteliten el test igjen. Så måtte jeg jo så klart ta den. Hvorfor? Aner ikke sånn egentlig. Jeg skal til legen på mandag og jeg kan ikke drive å kjøpe så mye tester slik jeg gjorde sist svangerskap. :P Så bare for å temme den testetrangen tok jeg siste EL testen jeg hadde...

Tissa på pinnen og før jeg fikk dratt den opp, var den allerede blitt det sterkeste. Jeg fikk den halveis opp mellom bena og den var sterkere enn jeg noen gang har fått en strek før både på g-tester og el tester. Det er falsk trygghet men jeg tar det jeg får. :laughing002:laughing002 Morsomt var det, fordi jeg ble bedre humør. Mest fordi jeg føler meg så teit :laughing001

Så da klarer jeg og være rolig til mandag. Har jeg bestemt :P

69880461_2461504704119939_615716753388863488_o.jpg

Flere som har gjort litt sånn små "teite/unødvendige" ting?

Ikke enda, men jeg har en g-test liggende jeg har så lyst å ta. Det kribler i kroppen for jeg har så lyst å ta den.

Såå hvis man er gravid så slår det ut på eggløsningstest ved at teststrek blir veldig sterk? Visste ikke dette jeg haha

Tja. Jeg tok minst 6 tester da jeg ikke godtok lyse streker som strek. Var først når den ble nesten like sterk som kontrollstreken at jeg godtok det og var «sikker». Tok tid før spira satt denne gangen, så når de første svake strekene endelig kom var tanken bare «haha, ja særlig!»:smiley-bounce022

Back
Topp