ALT kom ut!!!!!! Takk for meg

Ønskebarn91

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Mange detaljer!!!!

Eg begynte å blø så vidt på mandag, men i går så økte det noe voldsomt på! Eg sto å lagde middag da eg kjente murringer i ryggen og «kniv»stikk i magen. Vi spiste middag og når eg hadde ryddet av bordet så måtte eg bare løpe. Eg kom inn på badet og skulle sette meg på do - men alt splasjet utover før eg rakk det. Da kom det masse koagulert blod. Eg gikk ut igjen på sofaen og smertene tok seg enda mer opp. Eg løp ut igjen og kjente igjen alle smertene fra tidligere aborter. Når eg kom på doen så låg morkake (liten, men kjente det igjen fra tidligere) og en liten «gele»klump!

Eg er KNUST! Mistet i uke 10+4 i august. Kjemisk januar og mistet uke 4+3 i mars :arghh::arghh::arghh: Mistet nå 7+3! Lyst å bare gi opp:smiley-angry017

Veldig leit og trist å lese! Det er veldig vondt å miste! Mange store klemmer til deg! Ta vare på hverandre fremover! Håper det klaffer fort igjen, og at den klamrer seg fast i 9 mnd.

❤❤❤❤

[emoji813]️ veldig trist å høre, sender en klem

Uff. Håper dere får utredning og hjelp til å bevare spiren. Lykke til videre

Utrolig trist å lese :( unner ingen å miste :(
Sender deg varme klemmer og masse lykke til videre ❤️

Åneii så forferdelig trist! Sender mange klemmer og krysser fingrene for at spiren sitter neste gang:Heartred

Huff, for en trist og traumatisk opplevelse! Vet hvor tøft det er å miste[emoji22]
Ønsker dere all mulig hell i neste prøveperiode, da blir det barn!!! [emoji8][emoji8][emoji8]

Uff..så trist å lese :( Føler virkelig med deg! Det er så grusomt å miste!! Og så mange ganger da!:( Ser deg mange tanker og klemmer :Heartred

Huff, det var en trist lesning! ❤️ Ta godt vare på deg selv og lykke til videre

Huff, så utrolig trist :( Sender masse varme tanker til dere, og håper det snart går rette veien for dere også.. Dette var skikkelig leit :(

Back
Topp