Alt klart?

jc

Gift med forumet
Er dere klar for jul nå?

Vi må ut i morgen å kjøpe juletre og pynte det, så vaske gulvet i stua. Da er vi helt klare til jul :-)
Gleder meg utrolig mye!!!!

Guttungen er veldig opptatt av jul og nisser nå, og pakker!!! Så det skal bli gøy :-)

Jul er så Koslig <3 Treet satt vi inn i går kveld og skal pyntes i morgen. Huset er vasket og ryddet i dag! Så nå kan jula komme :D guttungen her kjønnet ikke så veldig mye enda. Men er litt opptatt av "mann" som da er nissene takke være oldemoren hans som sa Nissemann til han første gangen!! Men ekte nissen er SKUMMEL!! Hihi :p

Jeg skal bare gjøre ferdig en pute, så er jeg klar :) Skal pynte huset i morgen og treet på søndag, vaske gulvene og bake en kake og så er vi klar :)

Klart å klart, her er det bare et par julestjerner og adventslys som minner om jul, men nede etasjen er vaska, så det er bare soverommene igjen så er huset klart til vi kommer hjem igjen 3. Juledag :) Ellers er det to gaver igjen, så pakke klær så er vi klar til avreise lillejulaften :)

Vi pyntet treet på onsdag allerede! Var ikke helt meningen, vi skulle bare sette det klart i foten, men så kom lys på og vips var kuler og pynt på plass. Ellers bør nok bad og gulv vaskes litt, men stresser ikke så mye, vi er borte mesteparten av jula.

Trodde jeg var ferdig med gavene for lengst, mannen og jeg var enige om å ikke kjøpe gaver til hverandre i år, vi kjøpte nettopp ny sofa, bord og pusset op noen rom, men nå har han plutselig gått hen og kjøpt likevel! Frekt! Da vil je jeg og kjøpe noe til ham! Dermed blir det panikkshopping i dag likevel....

Nå gjenstår det bare å sette på plass juletreet, pynte det og vaske gulvet:)
I dag skal vi også storhandle litt til jula :)

Her er vi nesten ferdig,mangler bare å pynte treet som skal gjøres i dag,ellers skal det vaskes litt gulv som sambo sa han ville gjøre,jeg får nesten ikke lov til noen ting,her er det bare å slappe av :-)

• Liker
Reactions: jc
Nå har vi vært å kjøpt juletre, ca 3,5 meter høyt
Smiley1.jpg

Skal pynte det i kveld mens vi ser på korslaget xsmile3

Back
Topp