Alt klart til jul, jenter?

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Alt som gjenstår her i huset er og lage hjemmelaga sjokolader og legge pakkene under treet:D
Gleder meg sånn til juleaften:)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Ikke mye som gjenstår nå :) Har fått vasket over alle gulvene, så da gjenstår bare en omgang med støvkluten, så skal jeg hvile på laubærne på rengjøringsfronten. Har planer om å finne støvkluten frem så snart Asle sovner, og få det gjort i en fei.
Utover det, så gjenstår bare å lage et julekort til ene broren min. Alt er ferdig pynta, alle gaver er kjøpt inn og siden vi ikke skal være her hverken på julaften eller 1. juledag, så trenger vi ikke gjøre det helt store innkjøpet av mat heller :) Blir vel ut og shoppe et par liter melk og et brød i morgen, så tenker jeg det klarer seg. Resten handlet jeg i går :)
I år gleder jeg meg virkelig til jul! :santa

Mangler å bake rundstykker, lage ferdig noe til julelunsj på søndag, rundvaske badet og pynte juletreet :bounce

Jeg er ferdig bortsett fra gaveinnpakking! Pakker og pakker oooog pakker men blir liksom aldri ferdig i år :P har alltid elsket å pakke inn julegaver men i år synes jeg bare det er tidkrevende ;) i kveld skal vi ja barnevakt og gå på julekonsert i Ishavskaterdralen og bare sanke julestemning, det blir deilig! :)

Sent from my ST25i using BV Forum

Jeg er ferdig bortsett fra gaveinnpakking! Pakker og pakker oooog pakker men blir liksom aldri ferdig i år :P har alltid elsket å pakke inn julegaver men i år synes jeg bare det er tidkrevende ;) i kveld skal vi ja barnevakt og gå på julekonsert i Ishavskaterdralen og bare sanke julestemning, det blir deilig! :)

Sent from my ST25i using BV Forum

Hørtes skikkelig koselig ut og kan tenke meg det blir full julestemning da, ja:D heldiggriser:p Ja, m 3 små må jeg bare innrømme at julegaveinnpakning er pes og ikke minst tidskrevende:confused: er endelig i mål m alt og det er sinnsykt digg:):):)

Back
Topp