Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
ja nå er jeg ferdig med alt av innkjøp til baby,soverom og til meg!!!!!!!!!
deilig å ha alt på stell[:D]
nå er det bare sykehus bagen som må pakkes....er det tidlig å gjøre det nå??? er 34+5.....
andre som har pakket bagen???[:D]
Jeg har ikke pakket baggen ennå, men er ganske sikker på hva jeg skal ha med meg da. Selv om det sikkert tar litt tid å få den pakket. Stresser ikke ennå ihvertfall[:)]
Så godt å ha alt av utstyr og ting på plass! :D Mangler fortsatt litt vi, men er for det meste småting, så blir å ta det de neste to ukene :) Sykehus bagen tenkte jeg å pakke i løpet av påska. Skader ikke å ha den pakket for tidlig heller ;)
hehe nei kan jo ikke skade[:)]
er vell mest det at jeg gleder meg så tl å pakke bagen!!!!!
spesiellt hentesettet!!!!!!!![:D]
samtidig som at alt liksom blir så virkelig når man pakker bagen.........
Min bag har stått klar lenge. Vet nok at det er en stund igjen, men tenk om noe skulle skje? Greit å ha det klart for i 30 ukene er det mye som kan skje. Sett bort i fra bilsete, har vi også alt som må være i hus til barnet kommer klart. Kjempedeilig å kunne sitte seg tilbake for å slappe av. Gjenstår selvfølgelig litt husarbeid, men nå kan jeg ta det når jeg orker og i små steg, uten å stresse og tenke på at altfor mye gjenstår.