Alt havner få facebook

Katrine

Evig optimist!
Sommerfuglene <3
Og ikke alt er like hyggelig!

http://www.babyverden.no/Fodsel/Diverse/Jeg-vil-vare-den-som-forteller-at-babyen-er-fodt/

I sist svangerskap ringte en bekjent av sambo ham for å spør om noe, og han nevnte at han akkurat hadde vært med meg på ultralyd og funnet ut at vi skulle få en gutt.
Rett etter gikk hun ut på facebook for å gratulere oss med gutten i magen.

Jeg husker at jeg ble så rasende!

For tenkt om min far i nordsjøen hadde lest meldingen på veggen min, før jeg hadde fått fortalt det selv??

Jeg så det heldigvis raskt, og fikk henne til å slette det pronto!

Andre som har fått gleden av å fortelle nyheter selv ødelagt pga facebook?

Har heldigvis hatt familie og venner som har hatt vett nok til å vente med å dele nyheten tilvihar gjort det selv. Hadde blitt sint om noen la det ut før oss utenpå spørre i allefall.

Ja. Min bestevenninne gratulerte meg med baby på Facebook før jeg rakk å si at jeg hadde født selv.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg synes det er en uting. Jeg poster aldri noe om andre på Facebook før de selv har gjort det, og det forventer jeg at andre ikke gjør med meg også.

Huff, den er kjip.. synes folk burde tenke litt lenger..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja det har jeg etter noen sladra på meg gjennom ei hemmelig side på facebook.. Er 'bare' broren min og dama hans som fikk vite det da men jeg hadde gleda meg sånn til å fortelle det sjøl :(

Ja, et familie medlem på mannens side gratulerte med baby få timer etter at jeg fødte sist. Vi hadde da bare fortalt det til besteforeldrene og oldeforeldre. Trodde jeg skulle få slappe av etter fødselen, men måtte heller hive meg rundt å få sletta meldinger på face og ringe resten av familien å fortelle nyheten før de fikk se det på face. Da var jeg forbanna!! Jeg deler lite om meg selv privat på face. Å blir da ikke særlig blid når andre velger å gjøre det på mine vegne.

Back
Topp