Alt har gått i surr...

En tråd i 'Desember 2018' startet av sengepolka, 25 Nov 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. sengepolka Elsker forumet

Hei jenter, som tidligere fortalt har alt gått litt i surr for meg dette svangerskapet... så jeg har ikke hatt kapasitet til å vær så aktiv her inne.. dessverre.

Jeg syns det er vanskelig å ikke være i en skjult gruppe, og jeg er så usikker på hvor mange innlegg jeg har hatt nå før jeg kan "søke" om å få bli med igjen, så hvis noen kan fortelle meg det blir jeg veldig glad...

Lillebror kom til verden forrige søndag, 3-4 uker før termin, det ble igangsatt, men allikevel tidligere enn jeg hadde sett for meg.
    Alt er relativt bra, litt mye vektnedgang, men skal sjekke vekta igjen i morgen og håper på oppgang da.

Håper det er bra med dere alle... og at dere er klare for verdens mirakler..
    Jeg storkoser meg med lillemann <3

PS: Ønsker ikke legge ut noe mere spesifikk på åpent forum, håper dere forstår det.

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  2. sengepolka Elsker forumet

Jeg fant ut hvordan jeg skulle finne antall innlegg.... :)

3. Shiepo Glad i forumet

Gratulerer så mye med lillebror! Håper dere har noen fine barseldager[emoji173]️ skjønner godt at åpent forum føles litt nakent akkurat nå [emoji173]️

4. Pompom Gift med forumet Desemberlykke 2018 Juligull2021

Har du fått babyen? Gratulerer :Heartred:Heartred
    Skjønner godt at det blir vanskelig å holde seg aktiv med en liten en i hus.

5. sengepolka Elsker forumet

Ja, lillegutt kom forrige søndag.... syns nesten det er lettere å være aktiv nå som han har kommet enn før... :confused:
    Jeg datt liksom ut av hele gruppa i sommer, jeg var inne å tittet, men det var så mye å ta tak i for meg på jobb etc at jeg bare måtte prioritere hva jeg brukte tiden på....

6. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Gratulerer :) Håper du kan få komme på skjult snart :D

• Liker Liker x 1
  7. Sharmiya Antony Blir kjent med forumet

Gratulerer. Tror du kommer sikkert inn i skjult gruppe. Tror du må sende pm til den som har ansvarlig for skjultgruppe. Kooos seg masse med lillegutten

8. Søring Forelsket i forumet Desemberlykke 2018

Gratulerer så mye.:Heartred:Heartred:Heartred
    Svar på alt du ser, og lag en egen tråd. Gå inn på leker også. Så vips så er du inne på skjult.

9. sengepolka Elsker forumet

Er inne igjen på skjult :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden