Alt har gått i surr...

sengepolka

Elsker forumet
Hei jenter, som tidligere fortalt har alt gått litt i surr for meg dette svangerskapet... så jeg har ikke hatt kapasitet til å vær så aktiv her inne.. dessverre.


Jeg syns det er vanskelig å ikke være i en skjult gruppe, og jeg er så usikker på hvor mange innlegg jeg har hatt nå før jeg kan "søke" om å få bli med igjen, så hvis noen kan fortelle meg det blir jeg veldig glad...

Lillebror kom til verden forrige søndag, 3-4 uker før termin, det ble igangsatt, men allikevel tidligere enn jeg hadde sett for meg.
Alt er relativt bra, litt mye vektnedgang, men skal sjekke vekta igjen i morgen og håper på oppgang da.

Håper det er bra med dere alle... og at dere er klare for verdens mirakler..
Jeg storkoser meg med lillemann <3

PS: Ønsker ikke legge ut noe mere spesifikk på åpent forum, håper dere forstår det.
 
Jeg fant ut hvordan jeg skulle finne antall innlegg.... :)
 
Hei jenter, som tidligere fortalt har alt gått litt i surr for meg dette svangerskapet... så jeg har ikke hatt kapasitet til å vær så aktiv her inne.. dessverre.


Jeg syns det er vanskelig å ikke være i en skjult gruppe, og jeg er så usikker på hvor mange innlegg jeg har hatt nå før jeg kan "søke" om å få bli med igjen, så hvis noen kan fortelle meg det blir jeg veldig glad...

Lillebror kom til verden forrige søndag, 3-4 uker før termin, det ble igangsatt, men allikevel tidligere enn jeg hadde sett for meg.
Alt er relativt bra, litt mye vektnedgang, men skal sjekke vekta igjen i morgen og håper på oppgang da.

Håper det er bra med dere alle... og at dere er klare for verdens mirakler..
Jeg storkoser meg med lillemann <3

PS: Ønsker ikke legge ut noe mere spesifikk på åpent forum, håper dere forstår det.

Gratulerer så mye med lillebror! Håper dere har noen fine barseldager[emoji173]️ skjønner godt at åpent forum føles litt nakent akkurat nå [emoji173]️
 
Har du fått babyen? Gratulerer :Heartred:Heartred
Skjønner godt at det blir vanskelig å holde seg aktiv med en liten en i hus.
 
Har du fått babyen? Gratulerer :Heartred:Heartred
Skjønner godt at det blir vanskelig å holde seg aktiv med en liten en i hus.

Ja, lillegutt kom forrige søndag.... syns nesten det er lettere å være aktiv nå som han har kommet enn før... :confused:
Jeg datt liksom ut av hele gruppa i sommer, jeg var inne å tittet, men det var så mye å ta tak i for meg på jobb etc at jeg bare måtte prioritere hva jeg brukte tiden på....
 
Gratulerer. Tror du kommer sikkert inn i skjult gruppe. Tror du må sende pm til den som har ansvarlig for skjultgruppe. Kooos seg masse med lillegutten
 
Hei jenter, som tidligere fortalt har alt gått litt i surr for meg dette svangerskapet... så jeg har ikke hatt kapasitet til å vær så aktiv her inne.. dessverre.


Jeg syns det er vanskelig å ikke være i en skjult gruppe, og jeg er så usikker på hvor mange innlegg jeg har hatt nå før jeg kan "søke" om å få bli med igjen, så hvis noen kan fortelle meg det blir jeg veldig glad...

Lillebror kom til verden forrige søndag, 3-4 uker før termin, det ble igangsatt, men allikevel tidligere enn jeg hadde sett for meg.
Alt er relativt bra, litt mye vektnedgang, men skal sjekke vekta igjen i morgen og håper på oppgang da.

Håper det er bra med dere alle... og at dere er klare for verdens mirakler..
Jeg storkoser meg med lillemann <3

PS: Ønsker ikke legge ut noe mere spesifikk på åpent forum, håper dere forstår det.
Gratulerer så mye.:Heartred:Heartred:Heartred
Svar på alt du ser, og lag en egen tråd. Gå inn på leker også. Så vips så er du inne på skjult.
 
Gratulerer så mye.:Heartred:Heartred:Heartred
Svar på alt du ser, og lag en egen tråd. Gå inn på leker også. Så vips så er du inne på skjult.


Er inne igjen på skjult :)
 
Back
Topp