Alt har blitt roligere

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
De siste dagene har alt blitt mye roligere. Mindre kynnere, mindre opp om nettene osv.
Skulle tro det skulle ta seg opp nå på slutten? :rolleyes:
Det skal jo sies at jeg er roligere i sjela også da. ;)

Hva skjer med kroppen min?
Vil baby være der ennå lenger?

Sniker fra august :D
Jeg hadde det på samme måte sist. Hadde mange plager og trodde at jeg skulle føde permaturt :P
Men på slutten begynte alt å roe seg igjen, men i uke 39+4 våknet jeg med rier :D

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Her begynte alt å bli roligere forrige helg, kjente lite liv, men nok til å ikke bli bekymret, eg sov og sov og sov ...
Helt til torsdag, da begynte det plutselig å bli skikkelig leven igjen. i går hadde eg skikkelig vondt i korsryggen slik eg hadde dagen før fødselen med storesøster, og tenkte at det kanskje nå er noe på gang - men lille i magen har vert helt turbo i natt. Eg har sovet generelt dårlig i natt pga mye murringer, og turboen. Men virker ikke som om det er noe mer som skjer nå ...

Min gutt har vært stille i en ukes tid nå. Skulle ønske det var sikkert tegn på at det er på slutten!

De siste dagene har alt blitt mye roligere. Mindre kynnere, mindre opp om nettene osv.
Skulle tro det skulle ta seg opp nå på slutten? :rolleyes:
Det skal jo sies at jeg er roligere i sjela også da. ;)

Hva skjer med kroppen min?
Vil baby være der ennå lenger?

Sånn er det her også! Våkner aldri av kynnere lenger og kjenner nesten aldri murring heller. Blæ!! Jeg er klar nå :p

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13

Sånn er det her også! Våkner aldri av kynnere lenger og kjenner nesten aldri murring heller. Blæ!! Jeg er klar nå :p

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13
Godt jeg ikke er alene! :)
Føler meg jo ikke gravid lenger. Bare litt nedpress i oppreist stilling, og selvfølgelig magen da! :p
Jeg hadde ikke ventet å gå over 37 uker. Så rart at det er så rolig. Lillesøster er også roligere, men kjenner noen føtter av og til. Det er nok mindre plass nå iallfall.

Her begynte alt å bli roligere forrige helg, kjente lite liv, men nok til å ikke bli bekymret, eg sov og sov og sov ...
Helt til torsdag, da begynte det plutselig å bli skikkelig leven igjen. i går hadde eg skikkelig vondt i korsryggen slik eg hadde dagen før fødselen med storesøster, og tenkte at det kanskje nå er noe på gang - men lille i magen har vert helt turbo i natt. Eg har sovet generelt dårlig i natt pga mye murringer, og turboen. Men virker ikke som om det er noe mer som skjer nå ...
Kanskje den lille er turbo fordi den venter på å komme ut? ;)
Vondt i korsryggen kan jo tyde på at noe skjer? Har du lenge igjen til termin?

Krysser fingrene for at dere snart får treffe gullene deres, og at ventetiden ikke blir alt for lang :)

Back
Topp