Alt håp er ute..

Snartmamma25

Flørter med forumet
5+4 rakk jeg å bli. Brun utflod I dag og friskt blod når jeg tørker meg etter toalettbesøk. Ønsker bare å bli ferdig og få det overstått.

Hvor lang tid tok selve spontanaborten og hvor lang tid tok det å bli gravid?

Så utålmodig etter å gi det et nytt forsøk.

Blør du mye og hele tida? Vil ikke gi falskt håp, men ikke alle blødninger betyr abort. Venter selv på svar på hcg-prøver på grunn av blødning...er 5+6.

Jeg hadde blod på hvert toalettbesøk i nesten 2 uker. Det endte i MA sidenkroppen tydeligvis ikke klarer å rydde opp selv!

Blør du mye og hele tida? Vil ikke gi falskt håp, men ikke alle blødninger betyr abort. Venter selv på svar på hcg-prøver på grunn av blødning...er 5+6.
Nei, bare etter toalettbesøk, når eg tørker meg. Litt i trusa. Trenger ikke bind. Kom friskt blod i dag tidelig. Brunt blod siden.

Nei, bare etter toalettbesøk, når eg tørker meg. Litt i trusa. Trenger ikke bind. Kom friskt blod i dag tidelig. Brunt blod siden.
Er du helt sikker du mistet? Gjorde det til meg å men var polypp som kunne for. Har du blødd ut hinner da?

"At kvinnen får et større koagel eller vev støtt ut ved menstruasjon, er ikke nødvendigvis en spontanabort, og kan være helt normalt." Leste jeg på en helseside.

Jeg krysser fingene for oss begge. Tar andre hcg-prøve i dag, så regner med å få svar i neste uke, kanskje mandag el tirsdag.

Hvordan går det med deg @Snartmamma25 ? Jeg sluttet å blø og fikk gode resultater på HCG-stigning, men nå blør jeg igjen, har gjort det siden fredag. Det ser ikke bra ut.

Hvordan går det med deg @Snartmamma25 ? Jeg sluttet å blø og fikk gode resultater på HCG-stigning, men nå blør jeg igjen, har gjort det siden fredag. Det ser ikke bra ut.
Hcg var stigende, men kunne ha vært bedre. Blør litt gammelt blod enda, men det er ikke mye. Belager meg på at det ikke går denne gangen. Hvor lang tid tok det fra du sluttet å blø til det startet igjen?

Hcg var stigende, men kunne ha vært bedre. Blør litt gammelt blod enda, men det er ikke mye. Belager meg på at det ikke går denne gangen. Hvor lang tid tok det fra du sluttet å blø til det startet igjen?
Ca. 14 dager. Men nå blødde jeg i tre dager fre-lø-søn. Jeg hadde pgså stigende hcg, men blir veldig usikker nå ja. Jeg skal på ultralyd på fredag, så får vel vite hvordan det står til da.

Ca. 14 dager. Men nå blødde jeg i tre dager fre-lø-søn. Jeg hadde pgså stigende hcg, men blir veldig usikker nå ja. Jeg skal på ultralyd på fredag, så får vel vite hvordan det står til da.
jeg må vente flere veker før jeg får vite noe mer Men bra du får svar da. Hold meg gjerne oppdatert

jeg må vente flere veker før jeg får vite noe mer Men bra du får svar da. Hold meg gjerne oppdatert
Så kjipt! Det kan jo være mange årsaker til at du blør, annet enn abort. Håper det i mitt og ditt tilfelle. Skal fortelle om hvordan det går på fredag.

Jeg klarte ikke å vente til fredag, så tok privat i dag. Alt var i den skjønneste orden. ❤️ er veldig overrasket, for jeg hadde ikke trua, og jeg har heller ikke pleid å ha blødninger i svangerskapet. Men jm sa at jeg hadde en lettblødende livmorhals. Derfor blødninger.

Så bra at det gikk bra :Heartred Håper alt er bra fremdeles

Back
Topp