Alt håp er ute..

Snartmamma25

Flørter med forumet
5+4 rakk jeg å bli. Brun utflod I dag og friskt blod når jeg tørker meg etter toalettbesøk. Ønsker bare å bli ferdig og få det overstått.

Hvor lang tid tok selve spontanaborten og hvor lang tid tok det å bli gravid?

Så utålmodig etter å gi det et nytt forsøk.
 
Blør du mye og hele tida? Vil ikke gi falskt håp, men ikke alle blødninger betyr abort. Venter selv på svar på hcg-prøver på grunn av blødning...er 5+6.
 
Jeg hadde blod på hvert toalettbesøk i nesten 2 uker. Det endte i MA sidenkroppen tydeligvis ikke klarer å rydde opp selv!
 
Blør du mye og hele tida? Vil ikke gi falskt håp, men ikke alle blødninger betyr abort. Venter selv på svar på hcg-prøver på grunn av blødning...er 5+6.
Nei, bare etter toalettbesøk, når eg tørker meg. Litt i trusa. Trenger ikke bind. Kom friskt blod i dag tidelig. Brunt blod siden.
 
Nei, bare etter toalettbesøk, når eg tørker meg. Litt i trusa. Trenger ikke bind. Kom friskt blod i dag tidelig. Brunt blod siden.
Er du helt sikker du mistet? Gjorde det til meg å men var polypp som kunne for. Har du blødd ut hinner da?

"At kvinnen får et større koagel eller vev støtt ut ved menstruasjon, er ikke nødvendigvis en spontanabort, og kan være helt normalt." Leste jeg på en helseside.
 
Back
Topp