ALT går galt jo..

*xsnox86*

Forumet er livet
kjøpte ny oppvaskmaskin for ca ett år siden, å nå, ja, nå bare pumoer den inn vann
står å durer å teller ned, men vasker ikke, å så pumper den vannet ut igjen.. [:@][:'(] 
å på toppen av det så finner jeg ikke garantilappen eller bruksanvisningen til den, den har jeg lagt på en lur plass. [:'(]
ALT jeg har tatt i denne uka har gått til helsikken..
katten ble overkjørt, væren lå dau etter den lå på rygg, å nå oppvaskmaskinen.. [:(]

sorry det ble klaging dette, men måtte få det ut. [:(]

Uff føler med deg, her skjer det også mye om dagen.
I dag tidlig røyk vaskemaskinen av alle ting så tok jeg mest sannsyling knekken på bilen ett par timer senere.

Håper det ordner seg vennen [:)]

ORIGINAL: LittleEms

De har det nok registrert på dataen i butikken du kjøpte den [:)]

Hvordan gikk det med katten etter overkjørselen, døde den?
Og hva skjedde med væren?
Spørsmål, spørsmål....[;)]

uff.... herregud så mye på en gang da!!!!!!
Sender en stoor trøsteklem [:)]

der du kjøper hvitevarer ligger somregel kvitteringen i systemet.
sånn som hos lefdal, elkjøp, expert å sånn! så det er bare å gå å spørre om å få en utskrift av dem.
så kan du spørre hvem som reparerer det merke som du har. noen merker er vanskeligere å få service på her i området vet jeg.
men det høres absolutt ut som en garantisak. hører om slike saker hver eneste dag.
men har dere montert den selv eller har dere hatt rørlegger til å hjelpe dere?
for egentlig så skal oppvaskmaskin monteres av rørlegger... '

håper det ordner seg!

ORIGINAL: *MammaMø*

oppvaskmaskinen er kjøpt på expert på forus.. det er en BOSH.[:)] å vet vi registrerte oss der, så de har der at vi har kjøpt den. [:)] 
vi monterte den selv, var bare å sette den inn der siden vi kjøpte ny for den andre gikk sundt..

ellers dere som lurte på katten, den døde ja.. [:(] 
væren kom på rygg, å når sauer kommer på rygg klarer de ikke snu seg. [:'(]
så vi fant den på rygg, levende, men den døde noen timer senere..

Å så må jeg legge til, i dag var den en ku som fikk jurbetennelse, GRAD 5, det vil si sterk jurbetennelse..
den har jeg også tatt på.[&o]

Da ligger kvitteringen i systemet så da er det ikke noe problem det.
bosch er jo et bra merke også sa rart det er skjedd noe galt med den. hadde det vert en candy hadde jeg forstått det. skulle vert på lefdal så kunne jeg fikset det [:)]

ORIGINAL: ¤Stines86¤

bosch er jo et bra merke også sa rart det er skjedd noe galt med den. hadde det vert en candy hadde jeg forstått det. skulle vert på lefdal så kunne jeg fikset det [:)]

jepp.. var faktisk på lefdal å såg når me va på leid, men følte ikkje der va någen då..
men men, nå he eg fått tak på kopi av kvitteringen å så komme der reperatøra på mandag å ska se på an.. [:)]

det ordner seg for snille piker[:)]

ORIGINAL: *MammaMø*

[:(]

ORIGINAL: xsnox86

ORIGINAL: ¤Stines86¤

jepp.. var faktisk på lefdal å såg når me va på leid, men følte ikkje der va någen då..
men men, nå he eg fått tak på kopi av kvitteringen å så komme der reperatøra på mandag å ska se på an.. [:)]

så bra!! me har veldi mange bra oppvaskmaskiner inne nå.
må komma å handla hos meg vis du ska ha mer hvitevarer [:)] kan eg je deg ein goe pris [:D]
eller någe aent [:)] men d e hvitevarer og småelektrisk eg e ekspert på [:D]

jepp. [:D] me komme t deg neste gong å handle stine. e alltid innom lefdal når me e på handel. [;)] 
koss jobbe du då? bare dagtid?? [:D]

ORIGINAL: xsnox86

jepp. [:D] me komme t deg neste gong å handle stine. e alltid innom lefdal når me e på handel. [;)] 
koss jobbe du då? bare dagtid?? [:D]

jobbe ei uka dag å ei uka kveld.. i julen jobbe eg mandag og tirsdag dag å resten kveld. å kver lørdag heile dagen [:)][:)]
eg ska ha full bonus. så e d masse premier å vinna nå i julen så då vil eg jobba ekstra masse [:)]
du finne meg på hvitevareavdelingen [:)] men kan legga inn alt fra tv t ein pc og [:)]
bra dåkke e innom lefdal [:)] me ska ver billigst[:D]

Back
Topp