ALT GÅR SÅ SAGTE

Maria883

Betatt av forumet
Synes alt går så sagte jeg.. jeg er innom de sidene her ver dag, bare for å se om det sår noe annet på siden el noe... kunne ønske tiden gik litt fortere, og jeg var lengre på vei... Hva gjør dere for at tiden skal gå???? kjedelig å bare vente

Huff ja.. Jeg er hjemmeværende sammen med guttan vi har fra før. Så hær går dagen kun til rydding og rydding og rydding... føles som en dag har 100 timer [8|] sukk. er enda bare 14 uker eller noe sånt :)

uff ja jeg synes også at tida går så sakte innimellom, jeg er sykmeldt og de fleste andre jobber så det er litt kjedlig.. dagene går liksom med til husarbeid , jeg liker det jeg da, men det kan bli litt mye det og, jeg ser på tv , leser bøker og strikker...

jeg husker bare for en måned siden jeg gikk og venta og venta på at magen skulle vokse mer og nå hjelper det da hi hi hi... jeg vil at tida skal gå fort jeg vil ha ut babyen he he jeg er jo ikke halvveis enda en gang he he...

hvor langt er du på vei da??

klem

Jeg har vært sykemeld siden feb. Er litt husmor, men jeg har aldri vært så flink på kjøkkenet, så jeg har øvd meg på og lage mat og bake.
Fant ut at det er egentlig kjempe lett og gøy.
Syns det er litt viktig og få variert kost inn i livet vårt nå når det snart kommer en liten tass til[:)]

Jeg jobber og jobber :) Blir så sliteb av det også..
Men skjønner godt at det blir kjedelig å gå hjemme å tråkke hele dagen også.

Jeg er 28uker og noen dager, og jeg også synes tiden går kjempe sakte. Kunne ønske det var begynnelsen av Desember nå slik at det var bare 2-3uker igjen :) Det hadde vært noe der?!?!
*smiler*

Back
Topp