alt fortidlig veer

Milla-84

Flørter med forumet
heisann..

er det andre der ute som har fått to barnmed 1 år imellom...??
jeg fikk min første i august 04 og jeg venter nå ei lita tulle i september..men det spørs om jeg klarer å beholde henne inne så lenge til..
jeg er mye på sykehuset for sjekk for tiden pga flaske veer.. det er ikke kynnere lenger for disse er det ordentlig fart i og de er harde og vonde.
noen ganger kommer de med 5 minutter i mellom og andre ganger kan det kommer ca 15 minutter i mellom og sånn har jeg det hele døgnet..så jeg har ringt sykehuset ganske ofte kan du si og spurt om de vil at jeg skal komme eller se om de blir enda tettere.. ikke bare det men trultemor ligger feil vei!!! med rompa ned selvfølgelig..uff..vil ikke føde setefødsel jeg altså..blir jo dobbelt opp i størrelsen da jo...komer jo tross alt da med både rompa og bein samtidig..og ike bare hue..
noen andre som har opplevd slik??
noen som vet om de på sykehuset kan snu barnet slik at det legger seg riktig?? er det vondt?? vel takler smerte så det er ikke noe problem men vil jo helst slippe det alikevel da..

takker for svar.

men hva gjorde de når de snudde??åssen gjorde de det lissom??
går å tenker på dette mye nå og det tærer fryktelig på humøret mitt..gråter for ingenting og er helt på jordet bare pga det her...
når snudde du din??

hei...vet ikke så mye om dette, men har lest at i noen tilfeller så merker man faktisk ikke forskjell på sete og vanlig fødsel....har en venninne som fødte sete i sykebil...gikk så fint at[:)]ikke vær engstelig...jordmor og leger gjør så godt de kan for deg...spørr hull i hodet på dem neste gang, så du får noen skikkelige svar...[:)]lykke til....ps...kommer tulla de nå så er hun jo ganske lita oxo....sikkert ingen ufordel...(dette uten at jeg vet det)

hei igjen..

å tro meg..du skal nok få vite det om de snur henne eller ikke...jeg tror nok ikke det jeg at de gjør det med meg..tror nok heller det blir keisersnitt for jeg er ganske lita og tynn...og har skikkelig bekkenløsning fått også..vet ikke om det har noe å si jeg med tanke på setefødsel men jeg har hørt at det ikk er så bra...

Dette hørtes ikke helt godt ut!! Håpe de går iorden for deg å den lille! Lykke til [;)]

har termin alt i fra 2-18 september...ultralyd har vist så forskjellig så vi går vel egentlig ut i fra 2 september..jeg gjør i hvertfall det.. he he

Back
Topp