Alt for varmt!!!

Nanakorobi Yaoki

Forumet er livet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
jeg takler ikke denne varmen. Går rundt uten klær og koker likevel.....

Gleder meg til det blir litt kaldere igjen!

Syns bare det er herlig jeg [emoji4] men er over snittet glad i varme.. merker fireåringen er helt utslått på ettermiddagene da, tøft å være ute i timesvis i varmen i barnehagen.

Syns bare det er herlig jeg [emoji4] men er over snittet glad i varme.. merker fireåringen er helt utslått på ettermiddagene da, tøft å være ute i timesvis i varmen i barnehagen.
Jeg tåler ikke varme når jeg er gravid. Tror det har sammenheng med veldig lavt blodtrykk. Og litt høyt stoffskifte når jeg er gravid. Var sånn sist også, var gravid sommeren 2014 da det var 30 grader i ukesvis. Når jeg ikke er gravid takler jeg varmen mye bedre, men nå er jeg mye varmere enn alle andre. Gikk i t-skjorte på jobben i vinter når kollegene mine gikk rundt i ullgenser!

Åneii jeg gråter av synkende grader
Vil ha 25-30 grader for alltid. Jeg bor i feil land.. hahaha

Jeg tåler ikke varme når jeg er gravid. Tror det har sammenheng med veldig lavt blodtrykk. Og litt høyt stoffskifte når jeg er gravid. Var sånn sist også, var gravid sommeren 2014 da det var 30 grader i ukesvis. Når jeg ikke er gravid takler jeg varmen mye bedre, men nå er jeg mye varmere enn alle andre. Gikk i t-skjorte på jobben i vinter når kollegene mine gikk rundt i ullgenser!
Samme her... til vanlig eeeeeelsker jeg varme, men som gravid er det et helvette. Har sovet under åpent vindu i 2 mnd alt fordi jeg smelter om natta. Nå er jeg blitt uvel selv om jeg bare har vært inne i skyggen og drikki isvann i hele dag. Har høy puls, svimmel, kvalm og kjennes ut som jeg koker :( vurderer isbad!

I dag skal det være 14 grader og mye vind her så får se om jeg liker det bedre. Det tror jeg ikke :p
Jeg nyyyyyter morgentimene nå før det blir for ille. I går var det meldt 23 grader, men var 27 i skyggen. Meldt 24 i dag, så enda verre :hungover:

Jeg synes det er deilig. Jeg kan gå i lette klær, og trenger ikke bekymre meg for at jeg ikke har ytterjakke som passer lenger. :)
Finnes ikke klær som er lette nok, haha! Jeg går i bare trusa inne på ettermiddagen/kvelden når det blir reine drivhuset og da er det jo ikke mer å ta av seg :p men jeg er sånn når jeg er gravid, var sånn sist også. Og i vinter da kollegene mine gikk rundt i ullgensere gikk jeg i T-skjorte og de bare «fryser du ikke?!». Når jeg ikke er gravid er jeg kald av meg. Og fortsatt er hendene og føttene mine kalde, men jeg koker likevel. Rare greier. Men har litt høyt stoffskifte når jeg er gravid, pluss høy puls og lavt blodtrykk, så jeg tror det er derfor jeg takler varmen så dårlig

Jeg nyyyyyter morgentimene nå før det blir for ille. I går var det meldt 23 grader, men var 27 i skyggen. Meldt 24 i dag, så enda verre :hungover:
Blir det like ikke i kveld sin i morgen kveld går jeg rett i kjelleren, bokstavelig talt :D da kommer jeg til å campe der nede, for der er det godt og kjølig. I motsetning til oppi badstua/drivhuset der vi har stua og soverommet vårt. Geeez :P

Her har temperaturen dalt ganske drastisk fra i går, og det er nesten synd å si at det er litt deilig. :p Blir i alle fall godt til natten! :)

Back
Topp