Alt for sliten og lei

Aktivimagen

Betatt av forumet
Herregud, er så sliten og lei at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Er 26 uker på vei og teller dagene ned... ikke sånn sist svangerskap var!
Den første tiden sleit jeg med helt sinnsyk svangerskapsmigrene og bihulbetennelse/influense. Så kom bekkenløsningen for noen uker siden og ikke minst kom både urinveisinfeksjon OG nyrebekkbetennelse. Måtte gå på antibiotika pga nyrebekkbetennelse i 1 uke (uke 24) og nå er jeg syk igjen... eller det vil si - jeg vet ikke hva som feiler meg.
Både igår og idag har jeg dårlig søvn på natta, minimal matlyst (spiste 1 mariakjeks i dag), sterk kvalme uten å spy, smerter og feberfølelse i kroppen. Har alltid hadd stabilt og bra blodtrykk og er ikke noe særlig ødem i kroppen, kun på kvelden.
Og nå sier mannen at jeg bør ringe legevakten, men det har jeg ikke samvitigheten til. Sist jeg ringte og sa at jeg har nesten ikke sovet noe på 1 uke og har sterke smerter i mage og rygg, så fikk jeg et spydig svar: "Ingen mennesker klarer seg uten søvn, så du har fått sove nok. Og hvis du vil kan jordmora ringe deg."

Har på følelsen at det står hypokonder i journalen min nå altså, så ofte som jeg har vært der nå. Må også si at jeg har i lengere tid vært 50% sykemeldt og nå 100%.

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men er faktisk godt å få skrive det ned :)

Huff, kjenner til den situasjonen der.

Jeg ble da faktisk lagt inn på føden jeg da, å fikk noen beroligende og sove tab, sånn at jeg skulle få sovet ut ordentlgi og hvilt meg.

Syns det var dårlig gjort at dem sa slik til deg. ville prøvd igjen, å håpet du ikke møtte på noen av de samme personene.

Masse god bedring til deg. klem

Huff, kjenner til den situasjonen der.

Jeg ble da faktisk lagt inn på føden jeg da, å fikk noen beroligende og sove tab, sånn at jeg skulle få sovet ut ordentlgi og hvilt meg.

Syns det var dårlig gjort at dem sa slik til deg. ville prøvd igjen, å håpet du ikke møtte på noen av de samme personene.

Masse god bedring til deg. klem

Takk <3 Har så utrolig lite lyst til å bli innlagt pga jeg har en liten en fra før av. Men ser jo nu at jeg nesten ikke klarer å ta vare på han så trøtt og sliten som jeg er. Heldigvis har jeg en hjelpsom samboer!!!

Var du innlagt lenge?

Bah, hater å høre sånne historier, blir så suuuur på helsevesenet.. :(

Takk <3 Har så utrolig lite lyst til å bli innlagt pga jeg har en liten en fra før av. Men ser jo nu at jeg nesten ikke klarer å ta vare på han så trøtt og sliten som jeg er. Heldigvis har jeg en hjelpsom samboer!!!

Var du innlagt lenge?

Jeg hadde et utrolig tøft svangerskap sist, så blir heller, når var jeg iKKE innlagt :/

Bodde omtrent på sykehuset de siste 3 mnd.

Uff noen burde ikke jobbet i helsevesenet,kjenner jeg blir skikkelig provosert av slike kommentarer.Siden hun er en "søvn"ekspert så burde hun vite at lite søvn fører til at man kan bli ustabil psykisk.Klart man ikke er helt uten søvn da hadde man dødd faktisk.Hun burde ta seg ei bolle!

Uff noen burde ikke jobbet i helsevesenet,kjenner jeg blir skikkelig provosert av slike kommentarer.Siden hun er en "søvn"ekspert så burde hun vite at lite søvn fører til at man kan bli ustabil psykisk.Klart man ikke er helt uten søvn da hadde man dødd faktisk.Hun burde ta seg ei bolle!

Enig!

Back
Topp