Alt for lenge dager i bhg??

*sdh*

Betatt av forumet
Er begynt i jobb, og syns mine gull er aaaalt for lenge i bhg.... Leverer de c 0730, og får ikke hentet de før 1630.... Blør i mammahjerte mitt [:(]

Mannen mener det er jo helt normalt for folk i jobb, nei uff, vil nesten ikke jobbe [:(]

Ikke alle har mulighet til å la barna ha korte dager i barnehagen - prøv å tenke på det.
Skjønner jo at du ikke synes det er noe ålreit, men barna har det nok fint der! [:)]

Huff. Jeg vet så godt hvordan du har det!!! Men du må bare tenke på at sånn er det nå og kanskje det blir annerledes en gang senere i livet. Jeg vil si det er litt vesentlig at barna har tak over hodet og mat i magen enn å bo i ett kott for å ha ungen hjemme. Sant? Oooog, dette tror jeg alle jobbemødre kjenner på. Godt du sier det ut, og innrømmer det! For det er vondt.
Om det er noen "trøst" så er ikke bv representativt for befolkningen forøvrig, og de aller aller aller fleste der ute må ha det akkurat sånn som du sier nå. Ingen ser ned på deg for deg (bortsett fra noen høner her inne kanskje) men alle forstår deg!

Du har min aller største sympati og sender deg en varm klem

vet hvordan du har det[:(]

Sånn er det her hver eneste dag. Det går veldig bra:)

ORIGINAL: Labambie

Huff. Jeg vet så godt hvordan du har det!!! Men du må bare tenke på at sånn er det nå og kanskje det blir annerledes en gang senere i livet. Jeg vil si det er litt vesentlig at barna har tak over hodet og mat i magen enn å bo i ett kott for å ha ungen hjemme. Sant? Oooog, dette tror jeg alle jobbemødre kjenner på. Godt du sier det ut, og innrømmer det! For det er vondt.
Om det er noen "trøst" så er ikke bv representativt for befolkningen forøvrig, og de aller aller aller fleste der ute må ha det akkurat sånn som du sier nå. Ingen ser ned på deg for deg (bortsett fra noen høner her inne kanskje) men alle forstår deg!

Du har min aller største sympati og sender deg en varm klem

Takk for gode ord! Ikke noe kjekt nei, men som du sier, vi må jo ha penger for å leve :)

Back
Topp