Alt føles så tungt!

Scarlett

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberbarna 19
Er bare 36 uker, men jeg føler ALT er tungt... jeg tenker mye på hvordan jeg skal klare å gå 5 uker til. Det er faktisk slik at det er sånn at jeg lurer på om jeg kommer til å føde før termin. Men så tenker jeg... er det bare jeg som overreagerer? syter jeg? å gå er tungt, å stå er tungt, å sitte er vondt, å ligge kan være ubehagelig, blir sliten av alt.. det skal vel ikke være sånn? jeg har aldri vært gravid før, så jeg aner ikke hva jeg kan vente meg :o

Feeling with you. Er andregangs og synes denne gang er enda vanskeligere. Alt er tungt. Kommer seg gjennom kvar dagen er tungt. Eg er 60 % i jobb og er så sliten og trøtt. Har en skikkelig jernanemi i tillegg og det gjer d ikkje bedre [emoji30]

Er bare 36 uker, men jeg føler ALT er tungt... jeg tenker mye på hvordan jeg skal klare å gå 5 uker til. Det er faktisk slik at det er sånn at jeg lurer på om jeg kommer til å føde før termin. Men så tenker jeg... er det bare jeg som overreagerer? syter jeg? å gå er tungt, å stå er tungt, å sitte er vondt, å ligge kan være ubehagelig, blir sliten av alt.. det skal vel ikke være sånn? jeg har aldri vært gravid før, så jeg aner ikke hva jeg kan vente meg :eek:
Du er langt ifra alene❤️ Nå i varmen sliter jeg. Jobber i bhg og vi er stort sett ute i dette været. Fått vann i beina, det er helt jævlig etter en dag på jobb. Jeg tenker hver eneste dag at nå orker jeg ikke mer:( Men man må jo bare vente.. heldigvis begynner permisjonen min på fredag. Jeg er 36+3 i dag. Så enda 4 uker til termin. Jeg syns ikke du syter. Det er tungt å gå gravid i denne varmen. 15 år siden jeg gikk gravid med nr 1, men han er født i Oktober. Jeg føler meg utslitt hele tiden, 24/7.

Varmen er med og bidrar til at ting er tyngre. Mange opplever at det blir litt lettere mot slutten, håper dere føler det! Jeg er 39 uker nå, og selv om jeg er lei og gleder meg til å bli ferdig, så føles det litt lettere å være gravid nå..

Feeling with you. Er andregangs og synes denne gang er enda vanskeligere. Alt er tungt. Kommer seg gjennom kvar dagen er tungt. Eg er 60 % i jobb og er så sliten og trøtt. Har en skikkelig jernanemi i tillegg og det gjer d ikkje bedre [emoji30]
uff, du er dødsflink som faktisk går i jobb fremdeles. all credz!!! :Heartred

Det ER tungt å være gravid. Ingen spør det. Jeg krysser fingrene for at det løsner snart. Vet mange får litt energikick på slutten. Det merker jeg. 37 uker nå og mer energi enn på lenge. Hehe..

Spis is, vannmelon, isvann og slapp av♡♡

Du er langt ifra alene❤️ Nå i varmen sliter jeg. Jobber i bhg og vi er stort sett ute i dette været. Fått vann i beina, det er helt jævlig etter en dag på jobb. Jeg tenker hver eneste dag at nå orker jeg ikke mer:( Men man må jo bare vente.. heldigvis begynner permisjonen min på fredag. Jeg er 36+3 i dag. Så enda 4 uker til termin. Jeg syns ikke du syter. Det er tungt å gå gravid i denne varmen. 15 år siden jeg gikk gravid med nr 1, men han er født i Oktober. Jeg føler meg utslitt hele tiden, 24/7.
takk for du støtter meg :Heartred må si du er råtøff som går i jobb fremdeles, jeg sykemeldte meg 100% forrige uke, har jobbet 100% frem til det. jobber i barnehage jeg også, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke hadde overlevd en dag til på jobb. du er kjempe flink!!! jeg holdt på å dø i varmen, og vi var ute hele tiden. helt grusomt..... :( godt du bare har en liten uke igjen! kjempe bra jobba :)

Jeg har forresten stort sett sovet siden påske... Det føles ihvertfall sånn:-p
Har ikke dårlig samvittighet på noen som helst måte!!!

Det ER tungt å være gravid. Ingen spør det. Jeg krysser fingrene for at det løsner snart. Vet mange får litt energikick på slutten. Det merker jeg. 37 uker nå og mer energi enn på lenge. Hehe..

Spis is, vannmelon, isvann og slapp av♡♡
tusen takk for fin støtte <3 det er godt å vite at jeg ikke er alene.. jeg bare håper at mitt energikick kommer snart! hehe :) klarer ikke gå på butikken en gang, holder jo på å svime av der inne...

lever på vannmelon og lollipop! :-D

Takk for d. Har ikkje samvittighet til å sjukemelde meg[emoji30][emoji58]
den ser jeg virkelig! jeg måtte faktisk gjøre det forrige uke. jobber som pedagogisk leder og skal si det var med tungt hjerte jeg forlot alle de søte små og mine fantastiske kollegaer. men fikk jo dårlig samvittighet når jeg var på jobb også, følte jeg bare var til pynt på slutten. og jeg skal liksom være lederen..

tusen takk for fin støtte <3 det er godt å vite at jeg ikke er alene.. jeg bare håper at mitt energikick kommer snart! hehe :) klarer ikke gå på butikken en gang, holder jo på å svime av der inne...

lever på vannmelon og lollipop! :-D
Skulle stå; Ingen spøk.. Haha.. jaja..

Huff nei, det er ekstra tungt enkelte dager. Blir ekstra godt å bli ferdig. Men merkelig nok kommer man til å savne sparkene og hikken.. hihi

takk for du støtter meg :Heartred må si du er råtøff som går i jobb fremdeles, jeg sykemeldte meg 100% forrige uke, har jobbet 100% frem til det. jobber i barnehage jeg også, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke hadde overlevd en dag til på jobb. du er kjempe flink!!! jeg holdt på å dø i varmen, og vi var ute hele tiden. helt grusomt..... :( godt du bare har en liten uke igjen! kjempe bra jobba :)
Hadde jeg ikke vært så sta så hadde jeg nok sykemeldt meg de siste to ukene;) Jeg lever i håpet om at ungen kommer senest 15. Juni :) Vi har jo tross alt gått gravide hele vinteren, så det føles som en evighet. Det blir rart, men deilig å gå ut i permisjon:)

Det er tungt å gå gravid. Alt verker nå, selv om det gjorde det før og:cool14men nå har han sunket så godt ned i bekkenet, begynner alt å bli tungt. Er i uke 39 nå, så håper han kommer snart.

Last edited:
Jeg har hatt mye energi siste par ukene, men kjenner på at det meste er tungt nå. Ekstra vekt, hovne bein og vondt bekken er liksom ikke oppskrifta på super form. :p Godt det ikke er lenge igjen nå!

Alt er tungt her også... ømme hovne ankler, vond rygg, tunge ben, vondt å snu seg i senga, legge seg ned, sitte, stå, gå :P 18 kg + nå :P

Her har jeg følt det samme som deg helt siden uke 36, ønsker hver eneste dag at hun bare skal komme! Har nå nådd uke 39+5 og føler det som en STOR seier å ha overlevd så lenge med hu inni! Bekkenløsning forpurrer alle planer om å få gjort noe, sover nada på natten og må derfor hente det inn på dagtid når barna er på skole/Bhg, da blir helgene ekstra ekstra lange! Så NÅ håper jeg virkelig jeg er ferdig snart! Blir helt utslitt av både varmen og mangel på nattesøvn, så er nesten redd jeg ikke skal ha krefter til å føde!

Er bare 36 uker, men jeg føler ALT er tungt... jeg tenker mye på hvordan jeg skal klare å gå 5 uker til. Det er faktisk slik at det er sånn at jeg lurer på om jeg kommer til å føde før termin. Men så tenker jeg... er det bare jeg som overreagerer? syter jeg? å gå er tungt, å stå er tungt, å sitte er vondt, å ligge kan være ubehagelig, blir sliten av alt.. det skal vel ikke være sånn? jeg har aldri vært gravid før, så jeg aner ikke hva jeg kan vente meg :eek:

Signerer!!! og jeg er bare 35 uker.
lillebror skal hentes ut i uke 39, så slipper heldigvis unna med 4 uker til. Tanken på at jeg kunne risikert å gå opptil 6 uker til får meg til å grine....

Her har jeg følt det samme som deg helt siden uke 36, ønsker hver eneste dag at hun bare skal komme! Har nå nådd uke 39+5 og føler det som en STOR seier å ha overlevd så lenge med hu inni! Bekkenløsning forpurrer alle planer om å få gjort noe, sover nada på natten og må derfor hente det inn på dagtid når barna er på skole/Bhg, da blir helgene ekstra ekstra lange! Så NÅ håper jeg virkelig jeg er ferdig snart! Blir helt utslitt av både varmen og mangel på nattesøvn, så er nesten redd jeg ikke skal ha krefter til å føde!
Uff, godt jeg ikke er alene... :( føler virkelig med deg.... er jo helt grusomt dette her! heldigvis ikke lenge igjen... <3

Signerer!!! og jeg er bare 35 uker.
lillebror skal hentes ut i uke 39, så slipper heldigvis unna med 4 uker til. Tanken på at jeg kunne risikert å gå opptil 6 uker til får meg til å grine....
uff :( :( godt du slipper unna litt hvertfall! Trodde helt ærlig ikke at det skulle være så tungt å gå gravid. Men er egentlig alle de små plagene som er værst nå syns jeg. Kraftige menssmerter og halsbrann til månen, og ikke minst bekkenløsning... er ikke bare bare <3

Back
Topp