Alt er trist og leit idag

MariaR83

Gift med forumet
Stakkars lille frøet mitt, alt er så trist og leit idag og han gråter hvis han ikke får ligge på puppen. Målte akkurat 38,5 grad i feber så er noe som plager han, hadde jeg bare visst hva?! [:(] (han er bare litt snørrete i nesen)

Han har sovet veldig dårlig i to netter nå (vil bare henge i puppen) og idag har han ikke sovet i det hele tatt (ikke formiddagsblunden sin en gang), og det til tross for at han gjesper stooore gjesp. Han gråter av den minste ting, (jeg nøs akkurat nå og da begynte han å hylgråte [&:]) Prøvde å gi han litt fruktmos men det kom opp igjen med en gang.. [:(][:(] Er nøyaktig 1 mnd siden han var syk så det er jo så typisk at han skal bli syk igjen nå som alt av leggerutiner er på plass igjen [:'(]

Uffda, alltid så utrolig slitsomt når de små ikke er i form [&o]
Ønsker dere masse god bedring og håper det forsvinner over natten [;)]
*klem

Takk for klemmen trengte den idag [:)] han har grått konstant i hele dag og spesielt i kveld [:(] fryktelig slitsomt! Har gitt han en paracet nå så håper den hjelper på hva som måtte være vondt og at han får sove litt, for det trenger han.. [&o]

Stakkar liten! Håper paracet hjelper så han får sove godt i natt. Håper du og får slappet av litt i kveld, det er rimelig travelt med sånne dager!

God bedring til skatten din [:)]

Takk for det! [:)] Ja idag hadde jeg hylekonsert til middagen min som ble en veldig kjapp grandis. Nå har han hengt i puppen den siste timen. Håper han sovner snart for jeg er snart tom for strøm på iPhone!

Ja det håper jeg og, han sovnet tvert etter en litt ekstra lang pupp og en paracet. Håper han får sove godt i natt [:)]

ORIGINAL: MariaR83

Ja det håper jeg og, han sovnet tvert etter en litt ekstra lang pupp og en paracet. Håper han får sove godt i natt [:)]

*fnis*
Nedpå knærna da, eller? [:D]

Kjedelig med sutrebaby. Vi har en sånn en også i dag. Bare at hun bruker alle desibel hun kan smelle sammen til sin fordel. Det klirrer liksom i trommehinnene mine enda etter leggingen. [8D]

Back
Topp