Alt er som før...

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Ja Elvira hadde det kjempe bra en liten periode. Men nå er det mye som før. Hun nekter å sove, bare hylgråter i flere timer og alle gode rutiner er borte :( jeg som så lys i tunnelen til Elvira... Bare blitt verre for henne etter hun krever mer mat. Magen protesterer og henne ønsker selvfølgelig mer! Føler meg fortapt :( trodde svaret var melkefri diett... Den gang ei med den matmengden hun krever. Blitt såpass ille at hun ikke nesten sover i vogna si lenger :( hvor ble av den jenta som begynte å få det bra!!! Er så lei meg over at jeg ikke kan hjelpe henne eller forstå henne.
 
Nei uff, nå som det virkelig begynte å bli bra:/ Har desverre ingen råd eller erfaring og komme med, men sender deg en skikkelig god klem<3
Det er ikke lett å være en mamma, men en ting er sikkert, du har virkelig gjort alt du kan for veslejenta de! Det må du ikke glemme, du er den beste mammaen Elvira kan ha<3
 
Uff da :( Håper det snart snur igjen og at Elvira får det bedre.
 
Ja Elvira hadde det kjempe bra en liten periode. Men nå er det mye som før. Hun nekter å sove, bare hylgråter i flere timer og alle gode rutiner er borte :( jeg som så lys i tunnelen til Elvira... Bare blitt verre for henne etter hun krever mer mat. Magen protesterer og henne ønsker selvfølgelig mer! Føler meg fortapt :( trodde svaret var melkefri diett... Den gang ei med den matmengden hun krever. Blitt såpass ille at hun ikke nesten sover i vogna si lenger :( hvor ble av den jenta som begynte å få det bra!!! Er så lei meg over at jeg ikke kan hjelpe henne eller forstå henne.
Stakkars! Ammer du?
 
Uff:( føler så med deg! Helt forferdelig når de små ikke har det bra. Håper det bare er for en liten periode og at hun blir bedre igjen❤️
Her har vi konstant grønn bæsj. Heldigvis ikke noe gråt, men skjønner ingenting. Noe irriterer magen hennes og jeg finner ikke ut av det...
 
Ja det er så vondt for mammahjertet! Gale vi skal til barnelege på torsdag! Lei av at hun skal plages altså!!! Hater det! Midt oppi det hele har hun skikkelig treg mage som ikke gjør det noe bedre ❤️
 
Håper legen kan finne ut hva som plager godjenta deres
 
Ja det er så vondt for mammahjertet! Gale vi skal til barnelege på torsdag! Lei av at hun skal plages altså!!! Hater det! Midt oppi det hele har hun skikkelig treg mage som ikke gjør det noe bedre ❤️
Like greit å høre med en lege! Håper han/hun kan hjelpe❤️
 
Åh stakkars Elvira og stakkars mammahjerte.. Sender en giga klem og har ikke andre råd enn å snakke med lege/helsesøster igjen.
 
Verre enn noen gang... Hun hyler i flere timer om natta! Pågår fra 19-04:00!
 
Verre enn noen gang... Hun hyler i flere timer om natta! Pågår fra 19-04:00!
Uff:(❤️ sender en klem din vei.
Går det å be om henvisning til sykehuset og barneleger der da? Prøve fysio eller kiropraktor på nytt.. Stakkars lille:(
 
Uff:(❤️ sender en klem din vei.
Går det å be om henvisning til sykehuset og barneleger der da? Prøve fysio eller kiropraktor på nytt.. Stakkars lille:(
Ja utslitt er ordet! Takk den trengs ❤️ skal til barnelege på torsdag og da krever jeg utredning. Er så ille at jeg blir gal! Har ikke troen på at kiropraktor får gjort noe med dette. Vet at dette er stille reflux. Da kreves det medisiner i hennes tilfelle. Og en ph måling i halsen for å se hvor ille det er
 
stakkar jente :/ håper dere finner ut av noe hos legen, klem til deg <3 gode mammaen

her sliter vi og innimellom litt men osteopat hjalp her for oss...skulle bli helt bra etter 3 uker mente han, nå har det gått 2...
 
Verre enn noen gang... Hun hyler i flere timer om natta! Pågår fra 19-04:00!


Nei så forferdelig! Vi har hatt en tøff periode nå vi også. Men kan jo ikke sammenliknes!
Nå syns jeg du har hatt nok, og at Elvira skal bli frisk!
 
Ja utslitt er ordet! Takk den trengs ❤️ skal til barnelege på torsdag og da krever jeg utredning. Er så ille at jeg blir gal! Har ikke troen på at kiropraktor får gjort noe med dette. Vet at dette er stille reflux. Da kreves det medisiner i hennes tilfelle. Og en ph måling i halsen for å se hvor ille det er
Det er bra! Stå på ditt! Håper inderlig at dere får medisiner og opplever bedring fort❤️ Du er flink som står i det! Bedre mamma finnes ikke❤️
 
stakkar jente :/ håper dere finner ut av noe hos legen, klem til deg <3 gode mammaen

her sliter vi og innimellom litt men osteopat hjalp her for oss...skulle bli helt bra etter 3 uker mente han, nå har det gått 2...
Ja vi håper det ❤️ mammahjertet takler ikke dette mer snart :(

Hva slet dere med siden det hjalp? Uroligheter om natten? Eller på reflux om den lille har det?
 
Nei så forferdelig! Vi har hatt en tøff periode nå vi også. Men kan jo ikke sammenliknes!
Nå syns jeg du har hatt nok, og at Elvira skal bli frisk!
Ja ikke artig når det pågår :( aner snart ikke hva som kan hjelpe.

Uff håper lillemor snart blir bedre hos deg også ❤️
 
Det er bra! Stå på ditt! Håper inderlig at dere får medisiner og opplever bedring fort❤️ Du er flink som står i det! Bedre mamma finnes ikke❤️
Takk! Det var oppløftende ord. ❤️ønsker bare hennes beste og at hun snart får sove ordentlig om nettene. Merker hun trenger mer søvn og humøret da er ikke slik det burde. Men ikke rart og forstår elvira godt. Søvn avler søvn altså!!
 
Ja vi håper det ❤️ mammahjertet takler ikke dette mer snart :(

Hva slet dere med siden det hjalp? Uroligheter om natten? Eller på reflux om den lille har det?

hun sliter med magen...hun hadde noen låsninger og etter osteopat så hjalp det veldig når han fikk løst opp i dem.men hun sliter innimellom enda... blir vel sånn når hun ikke raper etter mat..så hoper det seg opp luft i magen så hun får luftsmerter...men er mye bedre..nå fiser hun endel og raper av og til..så hun får ut noe luft :)
 
Back
Topp