alt er så tungt

nettemor

Forumet er livet
Jeg sliter forferdelig om dagen, skal ingenting til før jeg gråter, jeg blir irritert over den minste ting..
De siste par dagene har jeg nesten gråti hele tiden, uten å egentlig kunne gi noen grunn for det, det bare er sånn liksom, jeg gleder meg ikke til jul lenger, har ikke orket å bake mer enn en kake...[:(][:(]

Alt er bare tungt og jeg er kjempelei av å være gravid... samoboer blir litt fortvila, for han spør hele tiden om det er noe han kan gjøre for meg, men jeg blir bare enda mer lei meg og gråter enda mer og blir nesten sinna på han stakkar, han gjør jo ikke noe galt, han er jo bare kjempesnill hele tiden..
Jeg prøver å tenke positivt men klarer liksom ikke...[:(][:(]

Og på toppen av det hele så ble faren min nesten slått ihjel i helga, av en tilfeldig gal mann, han fikk brudd på kraniet, og fikk slått inn kjevebenet, og masse kutt og greier, jeg har aldri hatt noe særlig kontakt med pappa, men dette synes jeg var skikkelig ille, skikkelig ekkelt og skummelt....så fort ting kan skje, det gikk heldigvis bra, men jeg tror nok dette gikk veldig inn på meg...

Får håpe jeg snart blir bedre i humøret mitt og at det går oppover[:)]

Takk for at dere gadd lese det[:)]

Huff..trist at du skal føle det sånn nå når det er jul å greier! Håper du føler deg bedre snart! Skjønner godt hvordan du har det..var sånn jeg også av og til.. ikke noe morro. Gubben skjønte ingenting stakkars![8|]

Synd å høre det med pappan din. Håper han blir fort bra igjen!
Ønsker deg nå en god jul![;)]

Klem fra meg.

Stakar pappaen din da [&o]
Håper du kommer deg litt i humøre og får tilbake julestemmingen [:)]

Jeg kjenner meg igjenn,det er frykteli vanskeli å forstå og forklare desse hormona.[:(]
Det som er fint er at om bare noen uker kommer kroppen din til å produsere endofiner som letter på humøret. Dette for at du skal klare å gå terminen ut og klargjøre kroppen til fødselen. Jeg har iallefall synest at det har vore lettere å være gravid den siste måneden i de to tideligere svangerskapa mine.

Jeg har funnet mye trøst her inne, vi er så "ladet "alle [;)]

Det går bra. Du er ikke alene.[;)]

Godt å vite at man ikke er alene da hvertfall, jeg har en kjempegrei jordmor, jeg skal faktisk til henne om bare en uke, jeg ser virkelig frem til de timene, det hjelper liksom litt etter jeg har vært der.
Jeg har en avtale på at jeg kommer til henne hver tredje uke, og det er godt å vite...

Jeg var så frustert i går at jeg tok meg en tur ned til byen, og endte opp med å kjøpe masse baby tøy he he, det hjalp litt akkurat da[:)]

Hmm ja føler liksom det er så mye jeg skulle ha gjort, men det får heller bare bli som det blir denne julen, får gjøre det beste ut av det..
Jeg skal kose meg masse med kjærsten min, og søstra mi kommer på besøk, det blir sikkert hyggelig, gleder meg til det[:)]
Nå går det jo den rette veien, og det er jo ikke så lenge igjen [:D]

Tenk positvit og prøv og kos deg masse i jula.....snart blir du mamma...

God bedring til faren din først og fremst.

Det er så lite man kan gjøre med hva slags følelser vi har, må bare tråkle oss igjennom. Trøst deg med at det er mange som har det sånn og at det snart går over. Kom og skriv her inne når det blir for ille og få ut all frustrasjonen på oss isteden. Vi tåler det og forstår det vi. Spar kos og godt humør til sambo. Håper du føler deg bedre snart.

Uff, så leit med pappa'n din[:(] Håper det går bra med han da, og at han kommer seg fort.....

Syns det er fælt å høre at man har det sånn når man er gravid, hormonene styrer som regel, men uansett... Man skal jo være glad da liksom!! Merker selv at jeg får mer og mer hormoner, men prøver veldig hardt og styre de så godt jeg kan.... Noen ganger går det, andre ganger ikke. Godt du har en snill mann i huset som tar vare på deg, det trenger man[:)]
Og det er jo slitsomt å gå gravid syns nå jeg da, stor kul som er litt i veien, over to mnd igjen som virker som en evighet - selv om det egentlig ikke er lenge...

Håper det går bra med deg da Nettemor[:)] Kose deg så godt du kan i jula (hvis det er noen trøst så har ikke jeg bakt NOEN kaker[:D])

Klem fra meg

Sender en masse gode tanker til deg, er noe dritt me de hormonene!!!! håper alt ordner seg og at du fåt en fin jul! [;)]

ORIGINAL: nettemor

Jeg sliter forferdelig om dagen, skal ingenting til før jeg gråter, jeg blir irritert over den minste ting..
De siste par dagene har jeg nesten gråti hele tiden, uten å egentlig kunne gi noen grunn for det, det bare er sånn liksom, jeg gleder meg ikke til jul lenger, har ikke orket å bake mer enn en kake...[:(][:(]

Alt er bare tungt og jeg er kjempelei av å være gravid... samoboer blir litt fortvila, for han spør hele tiden om det er noe han kan gjøre for meg, men jeg blir bare enda mer lei meg og gråter enda mer og blir nesten sinna på han stakkar, han gjør jo ikke noe galt, han er jo bare kjempesnill hele tiden..
Jeg prøver å tenke positivt men klarer liksom ikke...[:(][:(]

SIGNERER!!!! Som om jeg skulle ha skrevet det selv!!

Takk for støtte alle sammen, det hjelper veldig å ha dere her inne å kunne snakke med[:)]

Hei Nettemor. Håper du føler deg bedre. masse ønsker om en god jul fra lille smule og Lille Snodig

stakkars deg.

håper du får noen fine gaver i morgen da,å blir litt bedre humør.(for ikke å snakke om julemiddagen[:)])

veldig synd med pappaen din,god bedring til ham!

klem

Ønsker dere alle sammen en kjempegod jul, takker for støtte, koselig å ha dere her inne[:)]

føler det slik innimellom jeg også nettemor,det er nå bare slik[;)]
Jeg gråter også for ingenting,å blir sur for den minste bagatell...[&o] syns synd i samboeren min jeg,han gjør jo som sagt ingenting galt...han prøver bare å muntre meg opp han å gjøre det som er best for meg[:)]

Hei til dere som er så lei seg,det hører med og dere skal berre sleppe det ut.
Gjer så godt å grine skikkeleg ut...
Huska eg hadde lånt ett par tjukkelester med mannen,
han berre peika på føta mine, og eg datt ihop i krampegråt,stakkar vart heilt fortvila.
Nå ler vi av det,er ganske komisk ETTER EI STUND!!!![;)]

Back
Topp