Alt en skal bekymre seg for

Veron

Glad i forumet
Blæææ... tanken slo meg plutsli nå ikveld "tenk om jeg er gravid utenfor livmoren" alt en skal bekymre seg for og tenke på!!! Gleder meg virklig til UL neste Fredag:)
 
Det tenkte jeg også på i dag. Har hatt sånn murringer i magen i dag.. er jo bare 3+4 eller noe. Så burde jo ikke hatt så kraftige symptomer ennå..
 
Det tenkte jeg også på i dag. Har hatt sånn murringer i magen i dag.. er jo bare 3+4 eller noe. Så burde jo ikke hatt så kraftige symptomer ennå..
Jeg testet positivt 3+5 og grunnen til at jeg i det hele tatt tok en test var pga kraftige murringer som hadde vart over flere dager. Så det er ikke unormalt :)
 
Jeg og er bekymret for det samme, men legen min også synes jeg var veldig myk og fin i magen og ikke feber. Men hun ville jeg skulle følge med hvis krampene mine tiltok (har til tider ekstremt smertefulle "menskramper" i mage, rygg og lår). Er litt bekymret for jeg drar til Italia på mandag og blir borte i 2 uker. Håper ikke det skjer noe akutt der!
 
Jeg hadde ex.u i oktober... Det var kun tilfeldig at
Han trykka på magen, på siena ved eggstokkane og sjekka om eg hadde feber.... :)

Mener ikke å være negativ eller skremme dere på noen måte, men synes det er litt rart at en lege kan avkrefte det på at han tok tempen og klemte på magen.

Jeg hadde ex.u i oktober, og det var kun tilfeldig at det ble funnet ut. Jeg var 8 uker på vei, hadde ikke antydning til vondt eller ømhet når legene klemte på magen/eggstokkene mine og hadde ikke feber.. Hcg nivået steg normalt og eneste grunnen til at jeg oppsøkte lege/spesialisten som følger meg opp var fordi jeg hadde småblødninger.
Når vi tok ul satt det utenfor og jeg ble hasteinnlangt på Ahus og måtte fjerne venstre eggleder.

Men,når det er sagt,.det er ganske vanlig å ha murringer og kjenne at det skjer noe der nede... Tenk deg hvis mye som skjer og skal skje i kroppen din disse mnd....
Jeg har murringer hver dag selv,og nesten sånne type skikkelig menssmerter..men tenker at det er helt normalt:)
Jeg ville ikke bekymret meg:)
 
Jeg hadde ex.u i oktober... Det var kun tilfeldig at


Mener ikke å være negativ eller skremme dere på noen måte, men synes det er litt rart at en lege kan avkrefte det på at han tok tempen og klemte på magen.

Jeg hadde ex.u i oktober, og det var kun tilfeldig at det ble funnet ut. Jeg var 8 uker på vei, hadde ikke antydning til vondt eller ømhet når legene klemte på magen/eggstokkene mine og hadde ikke feber.. Hcg nivået steg normalt og eneste grunnen til at jeg oppsøkte lege/spesialisten som følger meg opp var fordi jeg hadde småblødninger.
Når vi tok ul satt det utenfor og jeg ble hasteinnlangt på Ahus og måtte fjerne venstre eggleder.

Men,når det er sagt,.det er ganske vanlig å ha murringer og kjenne at det skjer noe der nede... Tenk deg hvis mye som skjer og skal skje i kroppen din disse mnd....
Jeg har murringer hver dag selv,og nesten sånne type skikkelig menssmerter..men tenker at det er helt normalt:)
Jeg ville ikke bekymret meg:)


Oi - hjelp!!

Vel eg oppsøkte lege pga sterke magesmerter, så han avkrefta att smertene kom fra eggstokkane, og eg kunne slappa av...

Men godt du seie i frå!

Men legen min avkrefta da altså...
No har smertene gitt seg for min del, men kjennte eg vart litt nervøs....

Dette er min femte - og ja har hatt mensmurring med alle til ein viss grad - med denne her så har da vist seg att eg slit med forstoppelse - derav smertene..
 
Oi - hjelp!!

Vel eg oppsøkte lege pga sterke magesmerter, så han avkrefta att smertene kom fra eggstokkane, og eg kunne slappa av...

Men godt du seie i frå!

Men legen min avkrefta da altså...
No har smertene gitt seg for min del, men kjennte eg vart litt nervøs....

Dette er min femte - og ja har hatt mensmurring med alle til ein viss grad - med denne her så har da vist seg att eg slit med forstoppelse - derav smertene..

Godt å høre de fant ut hva det var:) selvom forstoppelse må være forferdelig det også:(

Godt smertene har gitt seg:)
 
Back
Topp