Alt de tar med seg...

marimari

Glad i forumet
...fra barnehagen!
Ja, jeg skylder i alle fall på det. Natt til fredag ble både mannen og jeg akutt syk med omgangssyke! Guud, det er bare så grusomt! [:'(][&:] Hele lørdagen gikk med til å være syk - jeg er defintivt ikke stolt over foreldreferdighetene våre i går.

Det er sånne dager man skulle hatt familie i nærheter...

Heldigvis er det borte i dag! Men kjipt å miste en hel dag med småen - hadde gledet meg sånn til å være sammen med han etter mye jobbing i det siste. Jaja. Er vel sånn det blir framover, sikkert bare å venne seg til det.

Er det mange andre som har begynt å merke at barna tarmed seg denslags hjem? Hadde liksom trodd det skulle drøye litt utover høsten, men nei... [&:]

Ja alt de tar med seg...

Ane har flere ganger tatt med seg både omgangssyken og forkjølelse hjem hit, jenta er frisk (eller kaster opp bare en gang, også ferdig med det), mens vi voksne blir slått helt ut [:'(][:'(]

off... så kjedelig! og sign det med familien i nærheten,er ikek bare å lempe unga ut til søsken el foreldre for oss nei. dere får komme hit med P neste gang!

ORIGINAL: ohBaby!

off... så kjedelig! og sign det med familien i nærheten,er ikek bare å lempe unga ut til søsken el foreldre for oss nei. dere får komme hit med P neste gang!

He he, takk for det!!! [:)] Ganske så kjipt det her altså, men det positive var at det var kortvarig. Og kanskje vi nå er immune mot de diverse bølgene som kommer i høst... [8D]

Natalie har gått i barnehage siden mai, og det er først nå vi har blitt syke...

Her slapp vi voksne (heldigvis) unna, mens snuppa hadde den 4. barnesykdommen og ørebetennelse samtidig [&o] Satser på at hun har fått dosa si for en stund [;)]

Omgangssyke er så ille at man bare har lyst til å dø, så du har absolutt min medlidenhet [&:] Heldigvis er det som du sier fort over [:)]

Så langt har det gått bra her! Alle de andre barna på snuppas avdeling har vært syk, men ikke min, jeg legger min lit til morsmelken hun fortsatt får[;)]

ORIGINAL: Womanious

Så langt har det gått bra her! Alle de andre barna på snuppas avdeling har vært syk, men ikke min, jeg legger min lit til morsmelken hun fortsatt får[;)]

Ammer fortsatt her også, og minien har vært pigg han, men det var så visst ikke vi to voksne i går...[:'(]

ORIGINAL: Vesla85

Ja alt de tar med seg...

Ane har flere ganger tatt med seg både omgangssyken og forkjølelse hjem hit, jenta er frisk (eller kaster opp bare en gang, også ferdig med det), mens vi voksne blir slått helt ut [:'(][:'(]

Ja, så det er sånn det funker altså! Vi syns liksom det var rart at han kunne smitte oss når han var frisk, men da er tydeligvis ikke det noe problem... [8D]

Back
Topp