Alt bra?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Er det bra med dere for tiden?
Er dere super lykkelige, og livet herlig?
Eller er det oppturer og nedturer?

Her har det vært veldig bra i det siste, med alle de små tingene som gjør at man har det bra. [:)]

Her er alt bare bra [:D] Sykemeldt en uke, tok laparoskopi i går, så formen er ikke på topp, men håpet på å bli gravid er blitt større[:D] så akkurat nå er alt på topp[:D][:D]

Ting er ikke akkuratt som jeg skulle ønske. Må ta noen vanskelige avgjørelser, det er aldri morro. Mye å tenke på....

Njaaah.. Mye stress med en økonomi som er rævkjørt, utdanning, og det faktum at jeg er alene med en unge +++++.. Går fint det, men begynner å bli DRITT lei av å sitte alene om kveldene. I tillegg er det en del sykdom i familien som sliter godt på psyken.

Jaja.. Du spør, jeg klager!![8D]

nei, her er ting absolutt ikke bra[:(] Deprimert, sykmeldt, snarrt alenemamma og har så mye som bekymrer meg for tiden....

Livet er herlig:)
har tre flotte barn som jeg gleder meg over vær dag,en flott x som er en super pappa for for barna sine.en knall god famillie,har det rett og slett supert:)

Ting kunne vært bedre, men som Lissyjane sier, det er i motbakke det går oppover.

Har det fryktelig trangt økonomisk denne mnd, men vet det blir bedre neste mnd, for nå ha vi begge jobb, og vi slipper å leve på bare en lønning[:D] Ryggen er jævlig, men min egen feil siden jeg absolutt måtte få unna en del ved. Men elelrs har vi det vel bra[:)]

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg har en meganedtur. Økonomisk,psykisk og fysisk. Men det er i motbakke det går oppover[:)]

Det var en fin innstilling!
Håper det snart blir lettere for deg. [:)]

For tia så føles det som jeg står i en malstrøm, hver gang det kommer ett lyspunkt, så kommer ett eller anna trist/negativt å skyller over igjen.
Men som nevnt over her, det er i motbakke det går oppover!

ORIGINAL: Labambie

Pffft... Alt er selvsagt ikke perfekt til enhver tid.. Har en mann som er arbeidsledig, og jeg jobber så mye at jeg nesten ikke ser snuppa.. Kun for å få det til å gå butt i butt økonomisk... Jeg er sliten. For å si det meget mildt.

Vil sende deg en klem.
Håper det blir bedre etterhvert, og at mannen din får en jobb eller annet han kan trives med, slik at du får mer tid til familien. Trang økonomi er aldri gøy.
Sambo var også uten jobb for en tid tilbake, men nå har det endret seg, og alt ble lysere med det samme.
Håper det vil bedre seg for dere også! [:)]

Back
Topp