gira
Forumet er livet
hei hei mine søte snille junimammaer.
var som sagt på legevakta i går kveld.
Leverte urinprøve og var inne til legen. Det de fant ut var at jeg hadde en kraftig urinveisinfeksjon som var gått over i nyrebekkenbetennelse.....det var grunnen til blodet i urinen.
Men i og med at jeg hadde gått så lenge med det, ble jeg innlagt for at de skulle sjekke at babyen hadde det bra.
Huff jeg var redd når de skulle leite etter hjertet på babyen. Hadde vært så stille i magen hele ettermiddagen, og hadde hatt masse kynnere hele kvelden.
Først lette legen etter hjerteslag, men uten hell. Så kom det en annen lege, og etter en stunds leting fant han hjertelyden til lillegutt.
Gjett om jeg var glad[:(][:D][:(][:D].
De tok GU på meg og en ny ultralyd.
Slik som de kunne se det var alt bra med babyen.
Fikk medisin intravenøst, og i morrest kunne jeg reise hjem.
Må holde senga for det meste og ringe sykhuset med en gang det blir mer blødninger eller mer vondt.
Akkurat nå er jeg bare lykkelig over at alt er bra!
Tusen takk for alle fine "bekymrings tanker" fra dere alle.
Gledelig å vite at noen bryr seg
klem
var som sagt på legevakta i går kveld.
Leverte urinprøve og var inne til legen. Det de fant ut var at jeg hadde en kraftig urinveisinfeksjon som var gått over i nyrebekkenbetennelse.....det var grunnen til blodet i urinen.
Men i og med at jeg hadde gått så lenge med det, ble jeg innlagt for at de skulle sjekke at babyen hadde det bra.
Huff jeg var redd når de skulle leite etter hjertet på babyen. Hadde vært så stille i magen hele ettermiddagen, og hadde hatt masse kynnere hele kvelden.
Først lette legen etter hjerteslag, men uten hell. Så kom det en annen lege, og etter en stunds leting fant han hjertelyden til lillegutt.
Gjett om jeg var glad[:(][:D][:(][:D].
De tok GU på meg og en ny ultralyd.
Slik som de kunne se det var alt bra med babyen.
Fikk medisin intravenøst, og i morrest kunne jeg reise hjem.
Må holde senga for det meste og ringe sykhuset med en gang det blir mer blødninger eller mer vondt.
Akkurat nå er jeg bare lykkelig over at alt er bra!
Tusen takk for alle fine "bekymrings tanker" fra dere alle.
Gledelig å vite at noen bryr seg
klem