Alt bra?

Real

Gift med forumet
Er det bra med dere?

Hvordan er livet?

Gjort noe morsomt i det siste?

El noe som ikke er så morsomt?

Hva gjør dere i helga?

Fortell, fortell! :)
 
Er det bra med dere?

Hvordan er livet?

Gjort noe morsomt i det siste?

El noe som ikke er så morsomt?

Hva gjør dere i helga?

Fortell, fortell! :)

Alt er bra med oss:)

Akkurat nå nyter jeg livet. Er på Kypros, varmt og fint. Barna koser seg.
Litt slitsomt med en sjalu trassig 4åring...han er snill også da;) heldigvis kom mine foreldre ned og overrasket oss. Så de har 2 uker her med oss.

Jeg var å badet i store bølger i dag, det var gøy!! Har bare vært med bassenget ellers.

Ikke så gøy når 4åringen slår seg vrang på en rastaurant...og må slites med hjem:mad:

Fredag skal vi sette kursen hjemover. Lander i Oslo og må kjøre hjem til Hordaland (rett ved Bergen) så helgen går nok til reising og utpakking:eek:

Enn med deg Real?

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Hei!
Fikk så behov for å svare her nå etter å ha lest den ufattelig triste nyheten her inne...
Tenk at livet er så skjørt og så tøft for mange.

Jeg har overhode ingenting å klage over, har vært litt lei meg for å skulle tilbake på jobb etter høstferien, men begynner å bli klar for det nå.
Jeg er glad for at jeg har det godt, med mann og tre herlige barn.
Skulle så gjerne kunne gjort noe for andre som ikke har det så lett i livet. Å gjøre en forskjell og tenne et lys i mørke tunneler for noen.

Ta vare på hverandre alle sammen, vi vet ikke mye foran oss. <3

(Leser gjennom svaret mitt og må innse at dette er litt usammenhengende og rart, men jeg er rett og slett litt satt ut nå.)
 
Hei!
Fikk så behov for å svare her nå etter å ha lest den ufattelig triste nyheten her inne...
Tenk at livet er så skjørt og så tøft for mange.

Jeg har overhode ingenting å klage over, har vært litt lei meg for å skulle tilbake på jobb etter høstferien, men begynner å bli klar for det nå.
Jeg er glad for at jeg har det godt, med mann og tre herlige barn.
Skulle så gjerne kunne gjort noe for andre som ikke har det så lett i livet. Å gjøre en forskjell og tenne et lys i mørke tunneler for noen.

Ta vare på hverandre alle sammen, vi vet ikke mye foran oss. <3

(Leser gjennom svaret mitt og må innse at dette er litt usammenhengende og rart, men jeg er rett og slett litt satt ut nå.)
Det skjønner jeg godt. Har vært helt satt ut selv, siden jeg leste den første meld fra Idamor. Jeg kan plutselig begynne å gråte når jeg tenker på det og leser igjennom hvil i fred tråden. Jeg har holdt lille jenta mi litt ekstra godt de siste dagene.
 
Når jeg starta denne tråden forrige uke, tenkte jeg faktisk litt på Justair av en el annen grunn, og håpte hun skulle svare. Veldig rart, men har tenkt mye på henne de 2 siste ukene.. lenge før beskjeden kom...

Livet mitt er trygt og godt. Har en flott samboer som gjør livet lett å leve. Han kan si: kan du gjøre meg en tjeneste idag? Kan du sove når jenta sover og drit i å rydde. Det kan jeg gjøre når jeg kommer hjem. Ja.. Jeg er heldig.

Har jeg gjort noe gøy i det siste? Jenta mi og jeg var i Oslo forrige Onsdag og møtte mamma og søstra mi. Vi spiste lunsj og shoppa. Det var fint.

Noe som ikke var så gøy... føler egentlig ikke for å klage på noe helt enda...

Forrige helg mala vi og ordna rommet til jenta vår og var i bursdag til verdens vakreste niese på 3 år. Nå til helga har vi ingen planer, men jeg får besøk av min søster som jeg elsker over alt på jord.
 
Kjenner meg igjen i mye her ser jeg:) har hatt et ekstra stort behov for å kose med lillebror..bare se på han litt ekstra og fortelle han hvor høyt jeg elsker han..hatt et rart døgn med mange tanker til Justair og familien..
Ellers har jeg vært misfornøyd med masse siste ukene- men alt kom i annet perspektiv igår og jeg husker knapt alt som "var galt" i livet og parforhold..
Lett å glemme hvor heldig man er..hvor fint man stort sett har det!

Gleder meg over lillebrors raske utvikling om dagen, liten tann på tur ut, jobber litt.
I helga får jeg også søsterbesøk og gleder meg til fjelltur og skravlings.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Her er det meste bra for tiden,jeg koser meg tilbake i jobben og Sophia har det flott i barnehagen. Det eneste som trykker meg ned er det økonomiske,og at jeg ikke får noe ny jobb. Jeg kan bli litt deprimert av å gå flere dager på rad hjemme,men så henter jeg frøkna i barnehagen og da skyver jeg vekk de vonde tankene vekk. Jeg kjemper mot de tankene,og prinsessa mi og familien min er med på å hjelpe meg.

Det positive er at vi drar på ferie med hele min familie neste uke,blir deilig å komme ned til sol og varme igjen. Og så var jeg på Nav om onsdag og traff ei kjempe hyggelig dame som hjalp meg masse med selvfølelsen og satte meg opp på jobbsøker kurs. Gleder meg,og håper det er det som skal hjelpe meg til å få meg noe nytt. Nå som jeg har fått tatt tak i det på en ordentlig måte,og jeg håper jeg kan få en større stilling.

Jeg har sliti litt etter den vonde beskjeden vi fikk,for jeg vet hvor tungt det er å være der nede.
 
Back
Topp