Alt av symptomer borte 7+4

En tråd i 'Mai 2019' startet av Dårris, 12 Okt 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Dårris Glad i forumet Assistert-jentene

Jeg har hatt kvalme til og fra, vært oppblåst, og ekstremt trøtt. Har også hatt en del ligamentsmerter. Alt er borte, kjenner meg ikke gravid :( har opplevd 2 MA, orker ikke en tredje :(

2. Migica Gift med forumet Marsboerne 20 18 It's gonna be May 2019 ❤ Aprilbarna19 ❤

Får du sjekket opp dette da? Innen rimelig tid? Tror jeg hadde bedt legen om å få henvisning til ul. Og måling av hcg. Krysse fingrene på at det går bra!

3. Dårris Glad i forumet Assistert-jentene

Jeg har en TUL på mandag, så får bare se da..

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  4. Baby snart? Gift med forumet Novemberlykke 2020 Novemberlykke 2018 Himmelbarn Assistert-jentene

Jeg opplevde det samme flere ganger i første trimester og var sikker på at det hadde gått galt. Plutselig var alle symptomer vekk. Alt var bra på alle ultralydene og symptomene dukket opp igjen - eller kom og gikk er vel riktigere å si. Krysser fingrene for at alt er bra på mandag og at symptomene dukker opp igjen i løpet av dagen slik at du slipper å engste livet av deg gjennom helgen.

5. Eiddwen Forumet er livet Assistert-jentene

Veldig vanlig at det kan svinge med symptomene. Krysser fingrene for at alt er bra på UL på mandag. :Heartred

6. Somre Glad i forumet

Symptomene mine forsvant rundt 6+4 og jeg var super fortvilet, gråt og tenkte at alt håp var ute, men de kom tilbake 3-4 dager etter og tul viste at det var liv og at alt så bra ut.
    Krysser fingrene for at det er helt ufarlig:) Virker som om mange opplever svinginger i symptomer.

7. Krølle88 Forelsket i forumet It's gonna be May 2019

Krysser fingrene for at det er helt ufarlig:Heartbigred

8. Attpåklatt på tur Forelsket i forumet

Håper på det beste før deg :Heartred

9. Snorkfrøken1984 Forumet er livet VIP

Er nok helt ufarlig❤

10. Kamillete Elsker forumet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 Septemberlykke 2021

Jeg har også samme erfaringen med at symptomer kommer og går. Ene dagen orker jeg nesten ingenting og klarer såvidt å spise mens neste dag føler jeg meg ikke gravid i det heletatt. Det er nok helt normalt :happy: Lykke til på mandag:Heartred

11. Mai25 Betatt av forumet

Symptomene kommer og går her og. Veldig ofte jeg ikke merker at jeg er gravid! Har aldri hatt ømme pupper blant annet.
    Lykke til❤️

12. Irmk Elsker forumet jentene i juni13

Her har det også dabbet av mye, men er dager hvor de er like sterke som før. Så tenker kansje det kan være normalt også? :) Lykke til <3

13. Dårris Glad i forumet Assistert-jentene

Tusen takk alle sammen :) Så godt å lufte tanker og få tilbakemelding her. Jeg håper veldig at det kan være vår tur nå. Fallhøyden er så stor, så jeg er nok i overkant nervøs om dagen :rolleyes:
    Oppdaterer på mandag :)

• Hjertelig Hjertelig x 2
  14. Cinzia Glad i forumet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019

Symptomene mine kommer og går de også. Det kan gå et par dager hvor jeg er i fin form også kommer det tilbake igjen med full styrke.

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden