Frisør1
Gift med forumet
Jeg har så lyst å lære meg og sy!!! Også har jeg ikke lyst å starte med noe enkelt he he :-P Har en av dere oppskrift på slike heldresser til barn? MED forklaring! Har lyst å kjøpe ullfilt og sy en dress til det nye tantebarnet mitt som kommer til høsten :-D Jeg er ganske praktisk anlagt ( og STA) mener jeg selv, så dette VIL jeg greie!!
Også lurer jeg på en ting, hvilket stoff skal jeg bruke til vrangband (skrives det sånn??)? Ribb? Er helt grønn altså...
Også vil jeg kjøpe slike merker å sy på..Syr dere bare langs kanten for å feste den eller "limer" dere først med slikt papir og stryker den fast, og syr etterpå?Eller syr dere den ikke i det hele tatt? He he :-P
Også lurer jeg på en ting, hvilket stoff skal jeg bruke til vrangband (skrives det sånn??)? Ribb? Er helt grønn altså...
Også vil jeg kjøpe slike merker å sy på..Syr dere bare langs kanten for å feste den eller "limer" dere først med slikt papir og stryker den fast, og syr etterpå?Eller syr dere den ikke i det hele tatt? He he :-P