ALOHAaAaA

KristineBirgitte

Forumet er livet
Jeg har tatt ferie! Så vet dere det. Fortsatt ingen HV-gave, og nå er jeg reist fra Sortland hjem til mamma for å pakke om og reise til Tyrkia med dem i morgen, så - I'm truly sorry - jeg får ikke takket og åpnet den før jeg kommer til Sortland igjen rundt den 20. Det er kjedelig, men sånn ble det denne gangen. Kunne selvfølgelig tenkt på det da jeg meldte meg på HV denne gangen, men.. jeg er litt korttenkt [:D]

Ellers.. jeg føler meg litt utenfor her jeg nå [8D] Skulle logge inn nå som jeg endelig var ett sted med datamaskin igjen, men det var visst bare ett par dager uten BV som skulle til, for jeg følte liksom at "det der har du ikke noe med" i alt jeg skulle til å svare på [8D] Regner med å være back on track om ett par uker jeg [:D] Ikke glem meg! [X(]

Hum. Jæh. ELLERS DA? NOE NYTT? Kjeder meg litt nå kjenner jeg ja.. burde egentlig pakket, men siden jeg alltid har jobbet best under press, sparer jeg det til ett par timer før avreise [:D] Så. Underhold meg litt? [:)]

Utafor???
Nei nei nei,du er alltid en av gjengen,snuppa!!!!

Uansett,god tur,kos deg masse og pass deg for sleske tyrkere[8D]
Og HV pakker dukker nok opp,og husk at den som venter ,venter på noe godt!
(eller forgjeves ,som en sa til meg engang...)

God tur og kos deg masse!!!

God tur og tenkt på oss[:D]
Må ikke glemme oss[;)] tihi

Tenk om du glemmer oss i Tyrkia a..
UPDATE U; jeg skal på tusenfryd i morgen, tusen ganger bedre enn Tyrkia liksom. På Tusenfryd kan man fryse ihjel, ta den du!

NEIDA. God tur, lille cupcake. Kos dere masse så skal vi savne deg.

GOD TUR OG kos dere masse i Tyrkia

God tur søta!

Back
Topp