Aloe vera forever living?

Bonus2+1

Forelsket i forumet
Har prøvd og google litt men finner ikke noe godt nok svar.
Er det noen her inne som er forhandler av forever living produkter som kanskje vet?

Propoliss kremen, kan den brukes som brystvortekrem?
Jeg bruker den mye i hverdagen men så slo det meg at den burde være perfekt som brystvortekrem da den er så pleiende på andre problemer som tørr, sår og ømfintlig hud, men tør ikke ta den i bruk til det før jeg vet om det er et formål den kan brukes til eller ikke.
Og må den isåfall vaskes av før amming?

Kan fint brukes som ammekrem. Du bør kanskje ikke legge til babyen rett etter du har smurt, men når den er trekt inn skal det ikle være noen fare :)

Hei :) Jeg er forhandler og ammende :)
Propolis kan fint brukes til det, men det er litt diskusjon rundt det om man må vaske av før amming. Personlig vil jeg si at man ikke behøver det med mindre man akkurat har smørt det på siden den trekker godt inn i huden.
Men selv bruker jeg Aloe vera gelly til dette, både siden jeg synes den fungerer bedre til det og siden den ihvertfall ikke er nødvendig å vaske vekk. :) Den er helt trygg og jeg gir faktisk sønnen min en liten dert med det hver morgen og kveld ;) Det samme gjør flere av mine kunder som har små barn/babyer.
Så jeg vil hovedsakelig anbefale deg å bruke gelly. Lips er også et godt alternativ. Dersom du ikke har gelly, så kan du spørre din forhandler (den du handler av) om hun/han har noen produkt-prøver på gelly så du kan prøve uten å måtte kjøpe en hel tube først. :) Hvis ikke så har jeg prøver inne og kan sende til deg (du kan selvfølgelig handle av den du allerede handler av selv om jeg sender deg prøve). :)
Håper du fikk svar på det du lurte på ^^

Back
Topp