Aloe Body tonight kit ?

kinemorB

Glad i forumet
Det skal sies at jeg har en del løs hud etter 2 svangerskap som jeg gjerne skulle fått gjort noe med.. Ikke gjort over natten desverre:/

Så er det jo så mange som snakke varmt om dette forever living produktet Aloe Body toner kit...
Bare synd det koster flesk !!

Lurer egentlig på om det f.eks går Ann å bare kjøpe gladpack selv og bruke en eller annen krem??

Noen med erfaringer???

Jeg har ei venninne som har prøvd det, - og "alt" annet. Ingenting funket, det var bare dyrt. Til slutt hoppet hun på en skikkelig runde hos en eller annen kropp- og hudpleieklinikk. Det kostet en del tusen, men resultatet ble kjempebra! Og tilsammen hadde hun brukt noen tusen på ting som ikke funket. Mener hun gikk dit en eller to ganger i uken over kanskje fem-seks uker(?), så var hun både lettere og strammere. Ikke noe kirurgigreier, men mener det var noe laser og noe andre greier. Kan sjekke det ordentlig om det er interessant. Det virket i alle fall!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

ja stiller meg skeptisk selv.. har hørt om slik laserbehandling ja... det er penger jeg ikke har nå i disse permisjonsdager dessverre, men har hørt det funker:)

Back
Topp