Almyrida 81

Fru+2

Forumet er livet
Synnes du fortjener en engen tråd.
Du er ei helt fanstastisk jente, mor, samboer og kunne ikke tenkt meg en mer omsorgsfull sykepleier en deg.
Må si jeg kjenner meg igjen hva du skriver. Sliter med fam her og det ødelgger igjen for meg og K.
Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for deg men sender deg en stor klem og håper du får en super dag.

Åååh.. [:(] Tusen takk silje a! Sender mange klemmer tilbake til deg!!
Så god du er.. [:)]

Helt enig med silje - jeg har selv vært noen runder i kjelleren, og vet hvor vonde tanker man kan ha om seg selv da, men du skal alltid huske at vi er en gjeng som er glad i deg uansett, og at du gjerne må blåse ut litt gruff her inne når det trengs. Når det er sagt er jeg sikker på at familien din ikke kunne ønsket seg en annen mamma eller samboer enn deg!! 

Det er rart hvor mye ord fra folk man aldri har møtt kan bety.. Tusen takk jenter for at dere klarer å gjøre dagen min litt bedre! [:)]

Jeg er så enig med de andre jentene! [:)]

Jeg tror de fleste har perioder som er vanskelige, og man tenker ofte ganske destruktive tanker innimellom dessverre..

Håper du får det bedre med deg selv snart! Og du er garantert den beste mammaen for Sindre og Maren!!!

Mange klemmer fra meg..[:)]

Sender mange klemmer til deg herfra! Jeg synes du er topp!! Og det synes jo familien din også. Og du er nok en superflink sykepleier også. Alle får jo perioder der det er trått og kjipt. Bare å blåse ut her om du trenger. Tror ikke det er mulig å oppleve deg som negativ likevel jeg.

*klemme på*

Back
Topp