noen som vet hvilke butikker ein fysisk kan gå inn å kjøpe dette ? Eg føler eg har leita og leita. Jakkene mine er begynt å bli litt trange kan ein si og eneste jakkene som passer er vintervakker som nå begynner å bli litt i varmeste laget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stormberg har noe. Kommer litt an på, men en del vanlige jakker i store størrelser kan også fungere for en del.noen som vet hvilke butikker ein fysisk kan gå inn å kjøpe dette ? Eg føler eg har leita og leita. Jakkene mine er begynt å bli litt trange kan ein si og eneste jakkene som passer er vintervakker som nå begynner å bli litt i varmeste laget.
Eg kjøpte meg ein jakke fra Jotunheimen som passer fint utenpå bæreselen/sjalet i mitt tilfelle som er god og fin nå til vår, sommer og høstbruk. Samt til litt varmere vinterdager.De fleste sportsmerkene har en jakke som også fungerer som bæresele når babyen er født. Husker ikke eksakt hvem som har det men veit at Norrøna er en av dem som ikke har det.
Sniker fra Mai - jeg kjøpte en kjekk jakke via BonPrix på Internett. Den var billig og knall fin![]()