Alltid trøtt og fryyyser!

wizzy

Flørter med forumet
Eg vil helst sove heile døgnet, er sååå trøtt at når eg våkna om morgenen så ser eg frem til å krype under dynen om kvelden og ser frem til det heile dagen. Og aaaaltid kalt.
Fleire plaget av trøtthet og kulden?

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Signerer denne. Jeg er trøtt og sliten. Kjempe kald .... bein samboer begynte med å fylle tre store flasker med varmt vann og la under dynen så den varmer seg opp. Og jeg har i tillegg en varmepute jeg varmer i mikroen som jeg tar med meg i sengen :) noen tips :)

jeg også fryser veldig mye og er trøtt jeg har to små og ta vare på så jeg gleder meg til når de skal ha luren sin på dagen for da legger jeg meg også:)

Ja fryser og svetter. Ligger nå på sykehuset for det viste seg og være stoffskiftet

Samme her! Har en liten en som jeg går hjemme med om dagene, og merker av og til at jeg er på vei til å gi opp fordi jeg er så trøtt! Kan ikke komme på at jeg var sånn sist, men da hadde jeg jo ikke en liten en å ta meg av i tillegg da, og da sov jeg vel mye mere.

Veldig trøtt nå for tidene og fryser også masse. Gleder meg til første trimester er over og til varmere tider =D

Ja fryser og svetter. Ligger nå på sykehuset for det viste seg og være stoffskiftet

Er du på sykehus pga at du var veldig dårlig, eller fordi at de oppdaget at det var soffskiftet? Hva sier de om stoffskiftet ift at du er gravid? Håper det er greit at jeg spør :)

Jeg er også trøtt og frossen, nå tar jeg kvalmestillende så nå er jeg enda trøttere, gleder meg til det avtar

Jeg har lavt stoffskifte så fryser lettere og lavt blodtrykk så det har jo også en grunn til at jeg er kald. Og trøttheten er der ennå.

Ja.. Setter jeg med ned så kommer trettheten.. Må liksom holde meg i aktivitet for å ikke "dette helt i sokkene" :p sovner tidlig og kunne sikkert sovet bort hele dagen, presser meg opp om morgenen :p må ha minimum 12t søvn - nett som barna ;)

Trøtt støtt :P Temperaturen går derimot opp og ned. Enten svetter jeg omtrent i hjel, eller så fryser jeg... For det meste fryser jeg... Slitsomt!

Jeg har veldig lavt blodtrykk og det er nok grunnen til at jeg også fryser mye, samtidig kunne jeg lett ha lagt rett ut hele dagen. Var med legen i dag og han ville ta prøver for stoffskifte. Min mor, tante og bestefar har det så det ligger i familien.

Jepp jeg sliter med det samme.. Jeg har også lavt stoff skifte så jeg er vandt til å fryse:) I de andre svangerskapene har jeg alltid vert nødt til og øke dosen levaxin så regner med jeg må det nå også.

Back
Topp