Alltid sulten

Småtten

Flørter med forumet
Er det andre her som bare har lyst til å spise hele tiden? Jeg har lyst på mat konstant. Aller helst middagsmat eller skiver med godt pålegg. Har ikke gått opp så mye i vekt, (3-4 kg, og er 26 uker på vei) så tror ikke det er noen fare sånn sett, men det er vel grenser for hvor mye mat det er sunt å trykke i trynet? ;P

Off ja, eg ete og eg ete. Nettopp hatt Snopefri november, å de har gått fint. Nå e det på ann igjen!! Har lagt på meg meir enn deg, ca lika langt på vei.

Eg veit jo at me ska eta LITT meir, men trur jo heller ikkje at det e sundt å eta så mykje tull!!

Frukt og grønt = bra, men ikkje så godt Lykke til!!

Jeg er også matvrak og har konstant lyst på noe å spise! Gjerne søtsaker og usunne ting så det er vanskelig å stå i mot i det daglige:/ Er egentlig slank, men ser jeg har lagt på meg litt på overkroppen. Vekt har jeg ikke hjemme, men skal til JM på mandag så da får jeg vel meg en overraskelse:P Hørt at amming setter fart på forbrenningen så håper kiloene forsvinner raskt ;)

Jeg føler meg konstant sulten, men når jeg først spiser føler jeg meg mett.

Jeg er også konstant sulten og hvis jeg ikke er sulten så er jeg fysen! Har ikke en craving, jeg craver stort sett alt jeg ser reklame på/leser om/ser på butikken :rolleyes:

Er alltid sulten, men det har blitt mye bedre de siste to ukene. Derimot har jeg mye mer lyst på godteri/kaker o.l, det hjelper ikke akkurat :p

Jeg er også matvrak og har konstant lyst på noe å spise! Gjerne søtsaker og usunne ting så det er vanskelig å stå i mot i det daglige:/ Er egentlig slank, men ser jeg har lagt på meg litt på overkroppen. Vekt har jeg ikke hjemme, men skal til JM på mandag så da får jeg vel meg en overraskelse:P Hørt at amming setter fart på forbrenningen så håper kiloene forsvinner raskt ;)
Amming fungerte supert for kiloene her. Kunne spise hva jeg ville - vekta holdt seg nede. Bare ikke gjør feilen jeg gjorde; fortsatte å spise det jeg ville etter jeg slutta å amme og raste opp 5 kg på KORT tid.. Og de var mye mye verre å kvitte seg med, hehe;)

Er ikke så mye sulten, men har hele tiden lyst på usunn mat... typisk potetgull og sjokolade. Spiser litt om kveldene for å dempe søtsuget, og burde sikkert ikke trykke i meg så mye sukker! Men spiser grovt og frukt resten av dagen da :p hehe så prøver å kompensere for det usunne ;)

Amming fungerte supert for kiloene her. Kunne spise hva jeg ville - vekta holdt seg nede. Bare ikke gjør feilen jeg gjorde; fortsatte å spise det jeg ville etter jeg slutta å amme og raste opp 5 kg på KORT tid.. Og de var mye mye verre å kvitte seg med, hehe;)
Jeg skal det i tankene når den tid kommer ;)

Kom på mig själv att jag började äta hela tiden för att jag hade det tråkigt..så tog mig själv i kragen och har skärpt mig nu :p

Back
Topp