Alltid Smerter ved eggløsning, normalt

Lena

Gift med forumet
Himmelbarn
Altså hver gang jeg skal ha eggløsning så får jeg smerter. Har Google masse og lest, og det blir sagt at smetter fra 1 min til 72 timer er normalt. Men jeg har smerter I 6-7 dager. Nå går jeg på antibiotika og smertene er ikke fult så ille, men det preger meg på hvor mye jeg orker å gjøre for det. Det gjør vondt å stå og gå. Trening er uaktuelt, selv å gå på do er vondt. Smertene bygger seg opp til El, og roer seg fort på et par dager etter El. Slik har jeg hatt det I mange år. Er det bare meg som sliter slikt eller er det ganske normalt?

Jeg har smerter annenhver eggløsning faktisk :p lurer jo på om det kan være at det er noe eller om kroppen min kanskje ikke klarer å slippe egg hver eggløsning og de smertefrie suklusene er de det er noe galt med....

Men har da smerter i flere dager, vondt å gå på do og være i aktivitet, og siste dagen må jeg ofte ty til smertestillende...

MEN nå ga jeg deg vel ikke akkurat noe svar på om det kan være noe da :p men følger med her for å se om det er noen som vet noe mer :)

Jeg har smerter annenhver eggløsning faktisk :p lurer jo på om det kan være at det er noe eller om kroppen min kanskje ikke klarer å slippe egg hver eggløsning og de smertefrie suklusene er de det er noe galt med....

Men har da smerter i flere dager, vondt å gå på do og være i aktivitet, og siste dagen må jeg ofte ty til smertestillende...

MEN nå ga jeg deg vel ikke akkurat noe svar på om det kan være noe da :p men følger med her for å se om det er noen som vet noe mer :)

Godt å høre at det er flere I hvertfall. Forhåpentligvis så tyder det på at det er normalt :)

Back
Topp