Alltid så uflaks...

sånja

Gift med forumet
De har begynt å selge Canada Goose jakker i en norsk nettbutikk, og dette oppdaga jeg ikke før nå...[:(][:(]
Fikk ikke tak i jakke i fjor vinter heller fordi jeg var for sein...
[:(][:(][:(]
Har sendt mail og bedt om at de kjøper inn flere slik at jeg også kan kjøpe!!!![8|]

Den er sååå fin... MÅ HA, MÅ HA!!!!!![8D][8D]

Men jeg skal ha den i grå da... Selv om den rosa var råfin også...[8D]

ååå.. Den var fin!!!Hva kosert den?

Koster 5000kr....[&:][:)] Men jeg har spart meg opp til den og SKAL ha!!!![8D][8|]

ORIGINAL: Reinbue

jeg vil også ha sånn! men jeg får jo aldri råd til en jakke til 5000

Etterhvert får du råd til det du også.
Jeg har samla sammen alle penger jeg har fått til bursdag og jul i en konvolutt og vips så hadde jeg nok til slutt!![;)]
Mannen bidro med et betydelig beløp til jul i fjor, men da fikk jeg jo ikke tak i...[:(][:'(]

så kjipt! Håper de fikser en jakke til deg...

(min parajumpers jakke kommer på fredag og jeg er dritspent!)

ORIGINAL: Tjukkaaa

Så spennende!!!![:D] Må få se bilde med den på!!![:)] Hvilken farge skulle du ha?

ORIGINAL: sånja

Så spennende!!!![:D] Må få se bilde med den på!!![:)] Hvilken farge skulle du ha?

Hahahah jeg faktisk husker det ikke hehe.. er jo så lenge siden jeg bestillte den så var det også så mye kluss med jakkene[8|]. bestillte en som jeg fant ut at jeg ikke ville ha fordi den passer ikke småjenter som meg[8D]... og så var det masse frem og tilbake med størrelsen jeg skulle ta og ja... så føles som å få en surprise gave da[8D]

Hahahah jeg faktisk husker det ikke hehe.. er jo så lenge siden jeg bestillte den så var det også så mye kluss med jakkene[8|]. bestillte en som jeg fant ut at jeg ikke ville ha fordi den passer ikke småjenter som meg[8D]... og så var det masse frem og tilbake med størrelsen jeg skulle ta og ja... så føles som å få en surprise gave da[8D]

Så spennende!!![:D][:D] Gleder meg til å se bilde!!! Syns Parajumpers jakkene er knallfine, de også!![:D]

*Venter spent på mail om jakke*

Så spennende!!![:D][:D] Gleder meg til å se bilde!!! Syns Parajumpers jakkene er knallfine, de også!![:D]

*Venter spent på mail om jakke*

Krysser fingrene for deg[:)][:)] håper også at jeg blir fornøyd da! Hadde vært litt kjipt å ha ventet såpass lenge for å så ikke like den på[&:]

Back
Topp