Alltid så stille.....

lilla

Glad i forumet
alltid så stille her inne på februar forumet syns jeg.Hvorfor det da?[8|]
vi må få mere liv her inne[:D]

Jaaaaa!!!!!!! Helt enig!!!!!!!!![:D]
Jeg er jo sykemeldt og har en del tid til å sitte her inne[;)] Synes det er kjempekoselig også jeg, å prate med andre i samme situasjon!
Vi får bli mer aktive[:)]

er faktisk litt bekymret for tiden....har supervondt i hodet,å det er blitt så utrolig rolig i magen....er redd det er noe galt[&:] har snakket med jordmor om hodepinen....hun trodde ikke det var pga blodtrykket mitt....kansje synet mitt[&:]
Men det har blitt så utrolig stille i magen,er vant med skikkelig sparking og rulling...heh[;)]

Æsj, er ikke noe gøy når en blir bekymra og ikke er i form!
Har det sånn noen dager jeg også. Kan jo hende det er mer stille i magen fordi det etter hvert blir mindre plass inni der? De får jo ikke til å rulle seg rundt på samme måten da.
Selv kan jeg få litt pusteproblemer om dagen.. Ikke noe gøy, føler at jeg ikke får nok oksygen[&:] Det hjelper som regel når jeg reiser meg opp og går litt. Er vel kanskje magen sin skyld det også, at den presser på..
Håper det går bra med deg/dere i alle fall![:)] Det gjør det helt sikkert!

takk for hyggelig svar[:D]
jeg kjente nettop at han er der iværtfall[:)] litt betryggende det[:)]
jeg oxo har litt sånn pusteproblemer noen ganger,spesielt når jeg ligger på rygg[&:]ikke no gøy i det hele tatt![:@]

Huff ikke noe gøy å ga å være bekymret, det har blitt mer stille i magen her også, merker ikke så mye spark mer bevegelse, men jordmor på sykehuset sa det var helt normalt for det er jo mindre plass nå.
Jeg og sliter med å puste innimellom, føles ut som jeg er skikkelig tungpusten...
Men hver dag nå, er vi nærmere og bli mammaer alle sammen he he, gleder meg sånn , i dag fikk vi vogna, det var bare så gøy hihhi..

God jul til dere da[:)]

god jul tilbake nettmor[;)] og til alle andre feb.mammaer[:)]

Back
Topp